|
הפתעה בפנים!! :)
|
View this Thread in Original format
| elad11 |
דבר ראשון - אין לי שום סיבה לא להאמין שזה לא שלך
:)
דבר שני, הקטע נחמד ויפה, אבל אתה בעצם עשית רמיקס לגרסא של
Above & Beyond
....
ולא גרסא שלך לגמרי..
אבל עשית את זה נחמד... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by elad11
דבר ראשון - אין לי שום סיבה לא להאמין שזה לא שלך
:)
דבר שני, הקטע נחמד ויפה, אבל אתה בעצם עשית רמיקס לגרסא של
Above & Beyond
....
ולא גרסא שלך לגמרי..
אבל עשית את זה נחמד... |
מה?????????.
מה אתה דבע??? בקיצור
בוא'נה מה נסגר איתך???
הגרסה הזו היא כולה שלי ולא לקחתי אותה מאף אחד ואם קשה לך להאמין שמישהו בפורומים האלה הכין רמיקס כזה
ועוד ישראלי...
אז אתה יכול ללכת להזדיין!
אידיוט! |
|
|
| luckystrike |
עוד פעם התחלנו עם עצבים פה???
בחיית כולנו אחים יהודים :)
וגיל - אני יוריד את הרמיקס בלילה למה אני זז עוד 10 דקות... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עוד פעם התחלנו עם עצבים פה???
בחיית כולנו אחים יהודים :)
וגיל - אני יוריד את הרמיקס בלילה למה אני זז עוד 10 דקות... |
תראה מזה
הבן אדם אשכרה אומר שהרמיקס לא שלי!! |
|
|
| elad11 |
קודם כל תרגע, דבר שני תראה מה אתה רשמת ומה אני רשמתי....
אם לא הבהרתי את עצמי מספיק טוב אז ככה:
אני אומר שהגרסא שעשית היא בעצם דומה לזו של
Above & Beyond
ולא אמרתי שהיא שלהם!
אז אמרתי שבעצם עשית גרסא לגרסא שהם עשו
אם תשווה את שאר הגרסאות שעשו למדונה - ועשו הרבה - אז תראה שכל אחד עשה משהו שונה, ואתה עשית משהו דומה לשל אבוו אנד ביונד...
אז שוב - אני בטוח במאה אחוז שהרמיקס שלך....
וחוצמזה, אם דיברת על זה שאתה ישראלי ובגלל זה אני לא מאמין לך אז אתה צריך להיות ממש טיפש כי דווקא בגלל שאתה ישראלי הורדתי את זה!!
אתה חושב שיש לי זין להוריד כל גרסא שאנשים באינטרנט עושים??
....
אז פעם הבאה תקרא פעמיים כל הודעה ותגיב בהתאם בלי לקלל כמו ילד בן 10
... |
|
|
| Gil Shwarts |
הצלילים שלי, הכל שלי חוץ מהדיבור והמלודיות המקוריות של השיר
איך זה יכול להיות דומה??
וגם אם זה דומה, למי אכפת??? |
|
|
| elad11 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הצלילים שלי, הכל שלי חוץ מהדיבור והמלודיות המקוריות של השיר
איך זה יכול להיות דומה??
וגם אם זה דומה, למי אכפת??? |
תשמע את שלך ואת של אבוו אנד ביונד
אל תגיד לי שזה לא דומה בחייאת... |
|
|
| luckystrike |
אחלה רמיקס - באמת דומה לרמיקס של אבוב אנד ביאונד אבל אין בזה שום דבר רע
אהבתי לאללה את המשחק של הסראונד ברמקולים שעשית ב
2:55
ממש מוסיף לטראק
בקשר לקצב - הוא יותר טוב מהקצב ברמיקס של
ABOVE AND BEYOND
אבל לדעתי אתה צריך לשנות את הצליל של ה
KICK
או לפחות לשחק עם האפקט שלו שיהיה לו יותר הד
יותר יתאים
SNARR\KICK
פתוחים יותר למשל ב
4:14
...
והמיקס של הווליום בקטע הזה (4:14) לדעתי צריך להוריד קצת את ה
DRUMS
בסך הכל אחלה רמיקס
:) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אהבתי לאללה את המשחק של הסראונד ברמקולים שעשית ב
2:55
ממש מוסיף לטראק
|
בעיקרון הכנתי את הטראק הזה בלי אוזניות
השתמשתי ברמקולים שבסטודיו שלי (אלה רמקולים עצבניים ביותר)
ובקטע של הדיבור שמתי אוזניות במיוחד בשביל האפקט הזה :) |
|
|
| Izzy |
ya gil if you ever do change it up tell me cause i'd like it. i may even play it around here for my friends to hear.
i think the drum work is great although i do agree with what luckystrike said about the kick (maybe add some reverb) and about changing up some of the hit-hats when the melody kicks in |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
the kick (maybe add some reverb) and about changing up some of the hit-hats when the melody kicks in |
כן זה באמת יוסיף :)
וסתם שאלה - אתה עובד רק עם המחשב ועם תוכנות נכון? |
|
|
|
|