return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ביטוח רכב
View this Thread in Original format
Segev
טוב אז ככה יש לי בעיה קטנה עם הביטוח של הרכב של אבא שלי הוא לא ממש מתלהב לעשות לי ביטח צעיר אבל אני לוחץ עליו והיום הוא צלצל לעשול ביטוח ואמרו לו שזה עולה 14 אלף שקל לא האמנתי לו והוא צילצל ושמעתי אותה אומרת את זה בספיקר וזה בגלל שהוא רוצה לעשות הכל מחדש אצל חברה אחרת
עכשיו החברה שכבר עכשיו אנחנו מבוטחים אצלה לא רוצה לעשות לנו ביטוח צעיר או משהו כזה
יש לכם הצעות אני כבר התיאשתי ניראה לי אני אמשיך לסוע במוניות :(
Vortex_SA
14 אלף?!?!
מזה וולבו? ב.מ.וו? פשוט תעשה ביטוח על אוטו זול יותר...
Segev
לא זה כולה הונדה אקורד אני לא מבין למה זה עולה כל כך הרבה :whip:
Vortex_SA
אם היא חדשה אז אין לך ברירה אלא להבין שזה יעלה הרבה :) אם ישנה אז לא יודע, חפש חברת ביטוח אחרת, תבדקו עסקאות...
Q-PiXeL
אבא שלך כנראה מבוטח באחת מחברות הביטוח הישיר... החברות האלו לא מבטחות נהגים צעירים, אבל כאשר נהג מבוגר רוצה להוסיף נהג צעיר הם דופקים מחיר בידיעה שרוב הסיכויים הוא לא יצטרף

הפתרון הוא לחפש סוכן פרטי שיסדר מחיר טוב.... כמובן שעל ההונדה עדיין יהיה מחיר יקר יחסית למכוניות אחרות....
sabi10
לא יכול להיות 14000 שקל...

השתגעת!!!!!!

הם סתם בלבלו לכם את המוח...

בקשר לאיפה לבטח...יש מספיק סוכניות שאני בטוח שלו בדקתם...

ושוב פעם...לא ייתכן 14000 שקל..

ועוד להונדה אקורד....
כי לנו יש מגנום שיש לו את אחד הביטוחים היקרים ביותר. הביטוח חובה ביחד עם ביטוח נהג צעיר וביחד עם ביטוח מקיף מגיע לעשר אלף..פשוט לא ייתכן 14000.
Shahar
quote:
Originally posted by Segev
לא זה כולה הונדה אקורד אני לא מבין למה זה עולה כל כך הרבה :whip:


מזה כולה הונדה אקורד?
הונדה אקורד החדשה עולה 260 ...זה רכב מנהלים
זה לא סתם רכב
וראסמי אין מצב.. על ב.מ.וו של אחי הוא לא משלם כזה מחיר אז על הונדה?

נראה לי אבאשלך התקשר לחבר ואמר לו לדפוק מחיר כדי שהוא לא יצטרך לעשות לך ביטוח:)
תבדוק תשיחות יוצאות חחחחחח
black mammmba
תעשה סקר שוק.

ובקשר ל מחיר. אפשר יהיה להגיע ל 14 אלף
אבל לרוב אם מדברים עם חברות הביטוח אפשר לרדת.

אי אפשר לשוכח שמדובר בנהג חדש צעיר.
הביטוחים שם הכי יקרים:rolleyes:
cluBBer
יאללה מה אתם מתלהבים

אני משלם 300 שח יותר בגלל שאני נהג צעיר

יש לי פיאט אונו

:p

אל תשלם על ביטוח שנה תוכל לקנות איביזה חדשה
WTF!?!?
Shahar
quote:
Originally posted by cluBBer
יאללה מה אתם מתלהבים

אני משלם 300 שח יותר בגלל שאני נהג צעיר


מה לך ולנהג צעיר? אתה בן 40
עד איזה גיל זה נהג צעיר?

FederalBI
יש לנו ניאן אלמרה פרפקט
חדשה עולה 125 אלף ויש לי ביטוח צעיר נראה לי לא יותר מ5 אלף
cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
מה לך ולנהג צעיר? אתה בן 40
עד איזה גיל זה נהג צעיר?


45
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement