|
ביטוח רכב
|
View this Thread in Original format
| Segev |
טוב אז ככה יש לי בעיה קטנה עם הביטוח של הרכב של אבא שלי הוא לא ממש מתלהב לעשות לי ביטח צעיר אבל אני לוחץ עליו והיום הוא צלצל לעשול ביטוח ואמרו לו שזה עולה 14 אלף שקל לא האמנתי לו והוא צילצל ושמעתי אותה אומרת את זה בספיקר וזה בגלל שהוא רוצה לעשות הכל מחדש אצל חברה אחרת
עכשיו החברה שכבר עכשיו אנחנו מבוטחים אצלה לא רוצה לעשות לנו ביטוח צעיר או משהו כזה
יש לכם הצעות אני כבר התיאשתי ניראה לי אני אמשיך לסוע במוניות :( |
|
|
| Vortex_SA |
14 אלף?!?!
מזה וולבו? ב.מ.וו? פשוט תעשה ביטוח על אוטו זול יותר... |
|
|
| Segev |
| לא זה כולה הונדה אקורד אני לא מבין למה זה עולה כל כך הרבה :whip: |
|
|
| Vortex_SA |
| אם היא חדשה אז אין לך ברירה אלא להבין שזה יעלה הרבה :) אם ישנה אז לא יודע, חפש חברת ביטוח אחרת, תבדקו עסקאות... |
|
|
| Q-PiXeL |
אבא שלך כנראה מבוטח באחת מחברות הביטוח הישיר... החברות האלו לא מבטחות נהגים צעירים, אבל כאשר נהג מבוגר רוצה להוסיף נהג צעיר הם דופקים מחיר בידיעה שרוב הסיכויים הוא לא יצטרף
הפתרון הוא לחפש סוכן פרטי שיסדר מחיר טוב.... כמובן שעל ההונדה עדיין יהיה מחיר יקר יחסית למכוניות אחרות.... |
|
|
| sabi10 |
לא יכול להיות 14000 שקל...
השתגעת!!!!!!
הם סתם בלבלו לכם את המוח...
בקשר לאיפה לבטח...יש מספיק סוכניות שאני בטוח שלו בדקתם...
ושוב פעם...לא ייתכן 14000 שקל..
ועוד להונדה אקורד....
כי לנו יש מגנום שיש לו את אחד הביטוחים היקרים ביותר. הביטוח חובה ביחד עם ביטוח נהג צעיר וביחד עם ביטוח מקיף מגיע לעשר אלף..פשוט לא ייתכן 14000. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Segev
לא זה כולה הונדה אקורד אני לא מבין למה זה עולה כל כך הרבה :whip: |
מזה כולה הונדה אקורד?
הונדה אקורד החדשה עולה 260 ...זה רכב מנהלים
זה לא סתם רכב
וראסמי אין מצב.. על ב.מ.וו של אחי הוא לא משלם כזה מחיר אז על הונדה?
נראה לי אבאשלך התקשר לחבר ואמר לו לדפוק מחיר כדי שהוא לא יצטרך לעשות לך ביטוח:)
תבדוק תשיחות יוצאות חחחחחח |
|
|
| black mammmba |
תעשה סקר שוק.
ובקשר ל מחיר. אפשר יהיה להגיע ל 14 אלף
אבל לרוב אם מדברים עם חברות הביטוח אפשר לרדת.
אי אפשר לשוכח שמדובר בנהג חדש צעיר.
הביטוחים שם הכי יקרים:rolleyes: |
|
|
| cluBBer |
יאללה מה אתם מתלהבים
אני משלם 300 שח יותר בגלל שאני נהג צעיר
יש לי פיאט אונו
:p
אל תשלם על ביטוח שנה תוכל לקנות איביזה חדשה
WTF!?!? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by cluBBer
יאללה מה אתם מתלהבים
אני משלם 300 שח יותר בגלל שאני נהג צעיר |
מה לך ולנהג צעיר? אתה בן 40
עד איזה גיל זה נהג צעיר? |
|
|
| FederalBI |
יש לנו ניאן אלמרה פרפקט
חדשה עולה 125 אלף ויש לי ביטוח צעיר נראה לי לא יותר מ5 אלף |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה לך ולנהג צעיר? אתה בן 40
עד איזה גיל זה נהג צעיר? |
45 |
|
|
|
|