return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מכמונות מהירות...
View this Thread in Original format
Vortex_SA
אתמול נסעתי לי לתומי באוטו, הייתי בחולון, עכשיו על הצד של הדרך, על המדרכה היתה מכונית סתם כזה, אני עובר לידה ופתאום אני רואה פלאש... ונסעתי מעל המהירות, שבעים שמונים ככה בכביש של שישים... עכשיו שאלתי חברים וזה ואמרו לי שאין מצב שמצלמה מסנוורת ממש ושזה לא יכול להיות שיש מצלמות מהירות בעיר... וגם הסתכלתי במשטרה והם לא אומרים שיש מצלמות בעיר... קיצר, מישהו יודע במה מדובר? זה לא רק אני ראיתי פלאשים באותו יום... גם חבר שלי שנסע בלי קשר לירושלים...
yaman
נראה לי זה היה עב"מ
DJ-Kreing^^
יכול להיות שזה סוג של תעלול מלוכלך חחח, שמעתי הרבה סיפורים מחברים שהיו מצלמים מכוניות על כבישים מהירים עם פלאשים ואז רואים איך הנהג מתחיל להתחרפן.
:wtf:
Q-PiXeL
אם האוטו היה אקורד חדשה, או טויוטה קארינה לבנה אז כנראה צולמת...

יש מלא מכמונות מהירות בעיר (על ניידות סמויות)


בכל מקרה, אם הייתה עד 20 קמ"ש מעל המותר אז זה רק 250 שקל
TTman
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
אם האוטו היה אקורד חדשה, או טויוטה קארינה לבנה אז כנראה צולמת...

יש מלא מכמונות מהירות בעיר (על ניידות סמויות)


בכל מקרה, אם הייתה עד 20 קמ"ש מעל המותר אז זה רק 250 שקל


yeah yeah
אתה צודק במאה אחוז

יש דיי הרבה מכוניות כאלה

זה עכשיו מה שהם רוצים לעשות

הם רוצים לנסוע אחרייך, ואז לראות באיזו מהירות את נוסע, וככה לתת לך כנס או לצלם אותך

והם יכולים לעמוד בצד של הכביש ופשוט לצלם כמו מצלמה ניידת
Scorchio
זאת הייתה ניידת סמויה כנראה שיש לה מצלמה במספר
ועוד איך יש מצלמות מהירות בתוך העיר
חבר שלי קרה לו אותו מקרה בדיוק לפני שבועיים...
HyPeRSoNiC
בכל מקרה, מה שזה לא היה, אתה תדע רק בעוד 2-3 שבועות אם תקבל מכתב ממשטרת התנועה :nervous:
dj sub-x
שגיא הפושע =]
זאת הייתה ניידת סמויה. כבר מעל לחודש שהמשטרה עובדת עם מצלמה מיוחדת שהגיע מארה"ב.
המינוס הוא שיש פלאש. לא תמיד רואים אותו אבל בגלל ששמת לב אני מניח כמה שניות לפני אז בידיוק התבוננת על הניידת ובום זה הכה בך

אם אתה אומר שנסעת 10-20 קמ"ש מעל המותר אז זה בחפיף
אם זה 10 אז אל תדאג. חבל יהיה להם על הבול ועל המעטפה.
אם זה 20 מעל אז אתה תקבל כנס בסביבות ה-200 שקל

בחפיף ...
yahel222
הבורות מדהימה אותי
שמעו אתם מתבלבלים פה בגדול

יש מספר מכשירים לתפוס על מהירות

אחת מהן היא מצלמה
מצלמה נמצאת באופן קבוע בצידי הדרך (על עמוד) והיא מצלמת מי שנוסע מהר
במיוחד זה יתפוס בזמן שהכביש ריק משום שאם היה לידך עוד מכונית אז אי אפשר להוכיח מי מהמכוניות נסע במהירות הגבוהה
כמו כן צריך לציין שיש הרבה מצלמות דמה כלומר סתם עמודים שאין בהם מצלמות אלא הם רק להתרעה

עכשיו במידה וצולמת אתה יכול לקבל את הדו"ח גם 10 חודשים אחרי... נדמה לי שזה עד שנה אחרי
בכל אופן במידה וזה קרה תבקש לראות את הצילום עצמו ואז תוכל לבחון אם יש דרך לבטל את זה


מכשיר שני זה אקדח לייזר
אותו יחזיק שוטר עם ניידת
במידה והשוטר תפס אותך באקדח במהירות מופרזת הוא חייב לעצור אותך
אם לא אז אין לך מה לדאוג

ממה שאתה מספר אין לך מה לדאוג.....
eXeTik
כמו שכבר אמרו- או שזאת הייתה ניידת סמוייה או שסתם מישהו סתלבט עליך עם הפלאש

Shahar
יש מצב שזה היה ניידת....
לפני חודשיים ככה נסענו בתל ברוך בדרך מחוף הצוק ובדרך בכביש ריק כזה ראינו בצד בחושך מכונית עם שוטר שמחזיק תמצלמה...לא ידענו אם צילמו אותנו או לא אז ביררנו ואמרו לנו שיש מצלמות עם פלאש ויש מצלמות בלי פלאש
בקיצור אם ראית פלאש יש מצב שזה ניידת...

אבל אם עברת ב 10 קמ"ש תמהירות המותרת לא יעשו לך כלום כי כל עוד עברת ב 10% מהמותרת הם לא יכולים להתלונן עליך בגלל שלמכשירים שלהם יש סטיות של 10%....
אז אל תפחד
black mammmba
איך שיהודה ברקן עושה

חייך אכלת אותה *



אתה הולך לקבל קנס כספי לתיבת הדואר שלך.

*שלחנו את מושון מחופש לעץ באצמע איילון עם ממל"ז עליו


:thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement