|
מתחשק לי להמליץ לכם קצת
|
View this Thread in Original format
| dj sub-x |
Alyson - What're You Gonna Do
קטע פרוגרסיב מומלץ ביותר. אי אשפר שלא לאהוב
כמה קטעים מזכירים לי באוזן את קלדרון
גירסה שאהבתי היא
Ralphi Rosario's vocal club mix
יש גם את הדאב.
Mitch feat Nica Ionz - Where I
עוד קטע פרוג מצוין! משוגע על הווקאל.
Chris & Kai vs Levin vocal mix
the best!
Rays - The Last Dance
קטע חמוד מאוד
Malawi Rocks remix הרמיקס הטוב
Lainach - Das Spiel Ist Aus
טכנו לפניםם
צלילים נקיים
Ron Van Den Beuken - Endless
קטע חזקק מאוד של רון!!
האוריגינל לוקח בגדול על השאר לפי דעתי
לכל חובבי הפסיי
EXAILE-Hit The Machine
אחחחחחחחחח איזה קיטרות אמל'ה!
אוהב את הכל שם!! פשוט אלבום מצויין
Astral Projection - Ten
עוד אלבום חדש מלפני שבועיים
אחלה של אוסף. נוסטלגיה אפילו לראות את השמות
עוד כמה דברים שאני שומע בזמן האחרון בתדירות
01-talla_2xlc_feat_ely-the_air_that_i_breathe__dumonde_vox_mix-usf
Inkfish vs david west - Aftermath__mercurio_remix-mns
02-chris_micali-out_there-mns
Alma Matris - Rapido (Giangi Cappai New Yorker Mix)
Trafik - Your Light (Luke Chable Vocal mix)
01-armin_van_buuren-live_from_99esc_radio-09-02-2004-hsalive
01-Bizarre_Contact_-_Plastic_Fantastic_(Perplex_Rmx)_Unreleased-2004-YOK
יבוא המשך ...
תהנו |
|
|
| Segev |
| אחי זה לא במקום יש טדר המלצות תעביר את זה בבקשה לשם... |
|
|
| YuVaL |
אחינו הגדול
עם כל הכבוד..... ויש כבוד...... פה זה לא בי יו
יש לנו טרד סטיקי אם תשים לב למעלה (בערך כבר איזה 900 עמודים) של המלצות...
*CLOSED* |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
עם כל הכבוד..... ויש כבוד...... פה זה לא בי יו
|
מה הקשר לבי יו..
לא צריך לדחוף את זה לכל "נוב - טרד"..
:crazy: |
|
|
| dj sub-x |
יובלנו הגדול
אם כל הכבוד...ויש כבוד...
ההקשר שלך לפתיחת טופיק עם המלצות לבין בי-יו מאוד "חכם" אני שחושב שאתה מגזים בתגובה שלך.
אם כל הכבוד לפה אני תמיד יחשוב שבי-יו זה הבית שלי אבל גם לפה אני נכנס מידי פעם ואוהב לראות דיונים איכותיים.
נכון שפירסמתי כאשכול נפרד- טעות שלי
אני מחכה למנהלים שינעלו לפחות =] |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by dj sub-x
יובלנו הגדול
אם כל הכבוד...ויש כבוד...
ההקשר שלך לפתיחת טופיק עם המלצות לבין בי-יו מאוד "חכם" אני שחושב שאתה מגזים בתגובה שלך.
אם כל הכבוד לפה אני תמיד יחשוב שבי-יו זה הבית שלי אבל גם לפה אני נכנס מידי פעם ואוהב לראות דיונים איכותיים.
נכון שפירסמתי כאשכול נפרד- טעות שלי
אני מחכה למנהלים שינעלו לפחות =] |
המנהלים" נמצאים בשעה זו בטירונות, כך שאין לך למה לצפות"
;)
תודה על ההשקעה בכל מקרה... |
|
|
| YuVaL |
גם שלא יהיה קשר, אני ידחוף את זה לכל טרד, כי אני פשוט שונא את הפורום ההוא
:D
אז תקבלו אותי כמו שאני, או שתכלו להזדיין
:D:D
קיצר אחי, לא בא להעליב או משו
רק רציתי להדגיש שיש טרד סטיקי מיוחד בשביל זה ושם שמים את כל ההמלצות זה הכל
ומי שלא אוהב את זה
BITE ME |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
גם שלא יהיה קשר, אני ידחוף את זה לכל טרד, כי אני פשוט שונא את הפורום ההוא
:D
|
תאכלס.. |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
המנהלים" נמצאים בשעה זו בטירונות, כך שאין לך למה לצפות"
;)
תודה על ההשקעה בכל מקרה... |
יש לכם שלושים שניות להגיע לפחים....
כעבור 31 שניות....
מצב שתיים ולחזור אחרי..יש לעמוד בזמנים המפקד הסמל....:D |
|
|
| KrazyDJs |
אופיר יא נהג משאית...
תמחק את הפוסט
תלחץ על edit בהודעה שלך
תסמן למעלה ב V את הקופסה של ה delete
ותלחץ על הכפתור בצד השני |
|
|
| DJ Alex E. |
לא נורא אתה מתלמד אז טעית לא נורא
יובל אני מסכים איתך בקשר לפורום של בי יו:toothless
אגב לפחות השקעת בהמלצה
יודעים מה?אני מעדיף שיפתחו עוד עשרים תרדים כאלה עם המלצות נורמליות מאשר מאה הודעות בסטיקי של גאונים שכותבים שם של שיר וזהו
התרד נקרא תאד המלצות ולא תרד של רשימות שירים שיש לי |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב אני החלטתי שאני גם יתייחס למשהו בהמלצות פה...
| quote: | Originally posted by dj sub-x
Alyson - What're You Gonna Do
קטע פרוגרסיב מומלץ ביותר. אי אשפר שלא לאהוב
כמה קטעים מזכירים לי באוזן את קלדרון
גירסה שאהבתי היא
Ralphi Rosario's vocal club mix
יש גם את הדאב.
|
פרוגרסיב??
אהה?
מה הקשר?
אם זה פרוגרסיב אז אני קוף בית מצוי וקוראים לי שאחרזדה
ניו יורק האוס
תשנן את זה |
|
|
|
|