|
Happy New Year
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
לשנה קרבה ובאה
ברכה שנשא לכל ידידינו
לשנה הקרבה ובאה
כדאי לאחל אותה גם לעצמנו
פשוטה צנועה ונאה
שנהיה טובים יותר משהיינו
ושנעשה מעשים טובים יותר משעשינו
אם נאהב יותר משנשנא
זה יהיה פשוט נפלא
אם נסלח יותר משנכעס
זה יהיה יפה ומנומס
ואם כל אחד באמת יעשה אשר יכול
ודאי שתהיה שנה טובה לכל
שנה נהדרת לכולם
PRINCESS CC |
|
|
| KrazyDJs |
חג שמחר עם זר פורח...
יאללה כמה שמעתי את המשפט הזה בבצפר ביומיים האחרונים :wtf: :haha:
שנה טובה לכולם... |
|
|
| sh33p |
חג שמח!!!!!
שנה טובה לכולם!!!
שיהיה לכם רק אושר, עושר, בריאות, אהבה ושמחה!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
למרות שאני לא הכי ציוני חחח...וזה התאריך העברי.
עדיין שתיהיה שנה טובה לכולנו!
עם כמה שיותר טראנס ומוסיקה אלקטרונית טובה!
עם הרבה יצירות וסטים מצויינים.
עם כמה שיותר דיג'ייז טובים שיגיעו ארצה!
עם כמה שיותר רייבים ופסטיבלים!
(עדיין לא היה פה אחד כזה חוץ משל פסיי אבל גם הם לא ענקיים)
שכולנו נטוס כמה שיותר לאירופה!
שיהיו לנו עוד מפגשים.
ושתיהיה אחווה בפורום ושיהיה כיף!
ואולי אפילו תקציב למצלמה חדשה אני מקווה!
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
למרות שאני לא הכי ציוני חחח...וזה התאריך העברי.
עדיין שתיהיה שנה טובה לכולנו!
עם כמה שיותר טראנס ומוסיקה אלקטרונית טובה!
עם הרבה יצירות וסטים מצויינים.
עם כמה שיותר דיג'ייז טובים שיגיעו ארצה!
עם כמה שיותר רייבים ופסטיבלים!
(עדיין לא היה פה אחד כזה חוץ משל פסיי אבל גם הם לא ענקיים)
שכולנו נטוס כמה שיותר לאירופה!
שיהיו לנו עוד מפגשים.
ושתיהיה אחווה בפורום ושיהיה כיף!
ואולי אפילו תקציב למצלמה חדשה אני מקווה!
:disbelief :disbelief :disbelief |
שכחת כלות חדשות לכולכם!
שיהיו עוד קצת בנות בפורום...:haha: |
|
|
| Segev |
| חג שמח ושנה טובה לכולם!!! |
|
|
| FederalBI |
שנה טובה שתיהיה לכולם בכל תחום שהוא רק ירצה .
שכל המשאלות שלכם יתגשמו
:) |
|
|
| YuVaL |
חבר'ה שיהיה לכולם שנה טובה
בעזרת השם יהיה רישיון לכל ה88.. :D
ובעזרת השם יגמרו הבגרויות מהר ולא יהיה קשה
ובעזרת השםםםםם נטוס לאיביזה אם ירצה ה'
=)
קיצר, שנה טובה ומתוקה לכולכם
אוהב אותכם |
|
|
| sabi10 |
שנה טובה לכולם, וחג שמח....
ומי ייתן ונזכה לראות ולשמוע את דומונד בארץ.
:cool: ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
שנה טובה לכולם שנזכה למוסיקה משובחת מתמיד השנה,שנקסט יורידו את הגבלת הגיל למסיבות שלהם ל18 פלוס,שדיגוויד וסאשה יגיעו לארץ לתקלט ושבאמת יגיעו עוד כמה בנות לפורום:D
אה וכמובן הצלחה בבגרויות ובטסטים ובכל דבר אחר
רק מעשים טובים אנשים!שנה טובה לכולם |
|
|
| Sniper |
שיהיה לכולם שנה פוריה
תצליחו בכל מגע ידכם
אוהב את כולכם!!!
אלעד בן דוד |
|
|
|
|