return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Happy New Year
View this Thread in Original format
princess cc
לשנה קרבה ובאה

ברכה שנשא לכל ידידינו

לשנה הקרבה ובאה

כדאי לאחל אותה גם לעצמנו

פשוטה צנועה ונאה

שנהיה טובים יותר משהיינו

ושנעשה מעשים טובים יותר משעשינו

אם נאהב יותר משנשנא

זה יהיה פשוט נפלא

אם נסלח יותר משנכעס

זה יהיה יפה ומנומס

ואם כל אחד באמת יעשה אשר יכול

ודאי שתהיה שנה טובה לכל

שנה נהדרת לכולם


PRINCESS CC
KrazyDJs
חג שמחר עם זר פורח...
יאללה כמה שמעתי את המשפט הזה בבצפר ביומיים האחרונים :wtf: :haha:

שנה טובה לכולם...
sh33p
חג שמח!!!!!
שנה טובה לכולם!!!
שיהיה לכם רק אושר, עושר, בריאות, אהבה ושמחה!!!
THE_BLUE_DRAGON
למרות שאני לא הכי ציוני חחח...וזה התאריך העברי.
עדיין שתיהיה שנה טובה לכולנו!

עם כמה שיותר טראנס ומוסיקה אלקטרונית טובה!
עם הרבה יצירות וסטים מצויינים.
עם כמה שיותר דיג'ייז טובים שיגיעו ארצה!
עם כמה שיותר רייבים ופסטיבלים!
(עדיין לא היה פה אחד כזה חוץ משל פסיי אבל גם הם לא ענקיים)
שכולנו נטוס כמה שיותר לאירופה!
שיהיו לנו עוד מפגשים.
ושתיהיה אחווה בפורום ושיהיה כיף!

ואולי אפילו תקציב למצלמה חדשה אני מקווה!

:disbelief :disbelief :disbelief
princess cc
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
למרות שאני לא הכי ציוני חחח...וזה התאריך העברי.
עדיין שתיהיה שנה טובה לכולנו!

עם כמה שיותר טראנס ומוסיקה אלקטרונית טובה!
עם הרבה יצירות וסטים מצויינים.
עם כמה שיותר דיג'ייז טובים שיגיעו ארצה!
עם כמה שיותר רייבים ופסטיבלים!
(עדיין לא היה פה אחד כזה חוץ משל פסיי אבל גם הם לא ענקיים)
שכולנו נטוס כמה שיותר לאירופה!
שיהיו לנו עוד מפגשים.
ושתיהיה אחווה בפורום ושיהיה כיף!

ואולי אפילו תקציב למצלמה חדשה אני מקווה!

:disbelief :disbelief :disbelief


שכחת כלות חדשות לכולכם!
שיהיו עוד קצת בנות בפורום...:haha:
Segev
חג שמח ושנה טובה לכולם!!!
FederalBI
שנה טובה שתיהיה לכולם בכל תחום שהוא רק ירצה .
שכל המשאלות שלכם יתגשמו
:)
YuVaL
חבר'ה שיהיה לכולם שנה טובה
בעזרת השם יהיה רישיון לכל ה88.. :D
ובעזרת השם יגמרו הבגרויות מהר ולא יהיה קשה
ובעזרת השםםםםם נטוס לאיביזה אם ירצה ה'

=)

קיצר, שנה טובה ומתוקה לכולכם
אוהב אותכם
Rising
שנה טובה לכולם!!
sabi10
שנה טובה לכולם, וחג שמח....



ומי ייתן ונזכה לראות ולשמוע את דומונד בארץ.
:cool: ;)

DJ Alex E.
שנה טובה לכולם שנזכה למוסיקה משובחת מתמיד השנה,שנקסט יורידו את הגבלת הגיל למסיבות שלהם ל18 פלוס,שדיגוויד וסאשה יגיעו לארץ לתקלט ושבאמת יגיעו עוד כמה בנות לפורום:D
אה וכמובן הצלחה בבגרויות ובטסטים ובכל דבר אחר
רק מעשים טובים אנשים!שנה טובה לכולם
Sniper
שיהיה לכולם שנה פוריה
תצליחו בכל מגע ידכם
אוהב את כולכם!!!


אלעד בן דוד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement