return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
OT: Hamids Teguide
View this Thread in Original format
RebeL9
http://www.trance.se/teguide/

nu kan ni koppla av till morgontrancen med en kopp mjölkte.
hoppas ni uppskattar min guide. Uppdaterar med fler delar allt eftersom 8()
(jo jag vet, jag har för mycket fritid)
RebeL9
quote:
Originally posted by n0bben-
haha, skön topic X)

men jag föredrar då kaffe framför pissvatten .. eller förlåt, te. ;>


lek inte med döden :whip:
CJ InterCity
ROFL

pissvatten, hoppas inte du räknar in iste där :D
Vizay
kul topic :)

en fråga, går det inte att få tag på te som är mer idealiskt än liptons yellow label.

går ju att få tag på massa olika utländska tesorter, iaf här i sthlm :) (vore skumt om de inte skulle finnas i andra delar av landet också)

kommer de andra delarna handla om te från samma område eller kommer sidan innehålla te från hela världen? :)
ShyTrance
:o n0bben där sjönk du i mina ögon :p :D

nämen jag älskar oxo te :D få se om jag orkar göra d receptet nån gång =]
RebeL9
quote:
Originally posted by Vizay
kul topic :)

en fråga, går det inte att få tag på te som är mer idealiskt än liptons yellow label.

går ju att få tag på massa olika utländska tesorter, iaf här i sthlm :) (vore skumt om de inte skulle finnas i andra delar av landet också)

kommer de andra delarna handla om te från samma område eller kommer sidan innehålla te från hela världen? :)


det kommer handla om te från olika delar av världen 8)
Laszlo
hmmm, nu är jag ingen mästerkock eller liknande, men kan man inte slänga i en matsked keso eller två i mjölken eller motsvarande för att den ska bli lite fetare?
RebeL9
quote:
Originally posted by Laszlo
hmmm, nu är jag ingen mästerkock eller liknande, men kan man inte slänga i en matsked keso eller två i mjölken eller motsvarande för att den ska bli lite fetare?


nej det går icke för sig :)
smaken blir inte så bra ;D
dbl
hmmmm.. detta måste man ju ta o testa på nån gång....
dra med mig receptet till mamma nångång också.. hon e ju te freak liksom.. hehe :)
Vizay
quote:
Originally posted by Laszlo
hmmm, nu är jag ingen mästerkock eller liknande, men kan man inte slänga i en matsked keso eller två i mjölken eller motsvarande för att den ska bli lite fetare?


keso är ju ost (som iofs är mejerivara också) men smaken blir ju aningen sur skulle jag tro :)

däremot grädde, borde inte det funka för å tjocka ut med?


kul å höra iaf att de kommer tetips från andra delar också, väntar med spänning :) (personliga favoriten e nog den engelska varianten så jag hoppas få se den på sidan ;))

ScuL
jag gillar te men inte med olika smaker. dricker helst den vanliga..
o kaffe suger röv... usch
Pjox
quote:
Originally posted by ScuL
jag gillar te men inte med olika smaker. dricker helst den vanliga..
o kaffe suger röv... usch


Te i olika smaker är kul... På morgonen är vanligt te bäst men lite roligt smaksatt te för kvällteandet är bara skoj, och gott...

kaffe bönorna lucktar gott men annars gillar jag icke kaffe!

Men jag tror facktiskt jag ska ta o testa att kocka Rebel9 teet (stavas hur?) på fredag.
Fredagar är nämligen ända dagen jag hinner vakna innan jag går hemmifrån :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement