return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
View this Thread in Original format
Gonzo


Op Zaterdag 13 November mag je de volgende namen verwachten in de Flanders Expo te Gent:

Orange Room

19:00 Redhead
21:00 James Ruskin
23:00 Dave Clarke (Live)
00:00 Pet Duo
02:00 DJ Rush
04:00 DJ Amok

Blue Room

21:00 Fred Nasen
23:00 Carl Cox
01:00 Marco Bailey (Live)
02:00 Cristian Varela
04:00 Ghost

Yellow Room

20:00 Darko
22:00 Luciano (Live)
23:00 Riccardo Villalobos
01:00 Reinhard Voigt (Live)
02:00 Richie Hawtin
04:00 Michael Mayer

Purple Room

00:00 Stijn (Live)
03:00 Mylo (Live)

Red Room

20:00 Joris Voorn
22:00 Jacek Sienkiewicz (Live)
23:00 Steve Rachmad
01:00 Justin Berkovi (Live)
02:00 Sven Vath
04:00 Alter Ego (Live)
05:00 DJ Xentrix

Green Room

20:00 Ivan Smagghe [Blackstrobe]
22:00 Felix Da Housecat
00:00 The Prodigy (Live)
01:00 Miss Kitten
03:00 Anthony Rother (Live)
04:00 Dr. Lektroluv

Chill Out Room

Continuous Chill Out Music

Tickets kosten 35 Euri.

Ikke = present :eek:
ambs
! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!!

Rush, Carl Cox, Dave Clarke, Richie Hawtin, Cristian Varela, Steve Rachmad, Sven Vath, Felix da Housecat, Miss Kitten :crazy: :crazy:
basd
quote:
Originally posted by ambs
! Ik *MOET* zorgen dat ik dan in Nederland ben!! GZUS wat een lineup!!!

Daar heb je dan geen flikker aan want Gent ligt nog steeds in Belgie.

Trouwens, moet je niet eerst je kelder leegpompen ofzo? :p

Zelf ga ik het denk ik niet halen om na een voetbalwedstrijd nog eens naar Belgie te gaan, jammer want vorig jaar was best leuk.. En Darko, Joris Voorn, Sienkiewicz, Michael Meyer en Ruskin zou ik graag zien.. Maar goed, dan maar niet.
New Wave
Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems..
basd
quote:
Originally posted by New Wave
Sjit, ik zou graag Marco Bailey weer een swillenhoren draaien, die gast is echt zo facking goed!!!! Maargoed, ik kan niet....bliksems..

Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..
pooley
quote:
Originally posted by basd
Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..


Pierre, psychogene, kozz, ...
nog nooit van gehoord zeker.
basd
quote:
Originally posted by pooley
Pierre, psychogene, kozz, ...
nog nooit van gehoord zeker.

Jawel.

En ook niet boeiend.
New Wave
quote:
Originally posted by basd
Nee man! Hij doet een live-act! Nog veel beter! Dan kan ie zijn trainwrecks van te voren inprogrammeren, en dan klinkt het nog veel vetter!

Maar ja, hij is dan ook niet voor niets de beste technoDJ van Belgie.. (Dat hele straatje Belgen met Bailey, Redhead, Zzino en consorten staat me echt voor geen meter aan, die gebruiken met zijn drieen geloof ik 1 drumcomputer)..


LIVE?!?! SODEMIETERS, IK WIL HIER NAARTOE!!!!
HiGH_NrG
Als ik vervoer goed kan regelen dan ben ik hier zeker weten bij! :D
ambs
quote:
Originally posted by basd
Daar heb je dan geen flikker aan want Gent ligt nog steeds in Belgie.

Trouwens, moet je niet eerst je kelder leegpompen ofzo? :p


Maar emma woont tegen die tijd in Gent, dus dan pak ik treintje en ga ik mn emma opzoeken :)

enn nee, heb geen kelder :toothless

basvh
vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf.
basd
quote:
Originally posted by basvh
vette line up. alleen hoor ik veel tegenstrijdige berichten over het feest zelf.

Zoals?

Fransje, Tin, Tim en ik zijn er vorig jaar geweest, wij kunnen je er ook nog wel iets over vertellen (over TMF-stands met Flight 643 in een hoekje enzo, en 16-jarige meisjes, en Partyflock-meetings waar Sjinees niet naartoe durft). Mooi feest hoor!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement