|
Northern Light ett år!
|
View this Thread in Original format
| Sorrow |

Tja, gott folk.. Mitt radioprogram på Trancesphere har nu hunnit bli ett år gammalt. Under året som gått har jag haft gäster som bl.a. Ronski Speed, Paul Moelands, Kyau vs Albert, Sonorous, vår egen Christian Rusch, John Remedy mfl.
Ettårsjubileumet firas med en riktig kalaslina för dem som är hemma på lördag. Från och med kl. 18 kan ni på trancesphere.com höra Northern Light One Year Bash med:
Sorrow
Marcel Woods
John Askew
Özgur Can
John Remedy
David West
Robert Gitelman
Airbase
www.trancesphere.com
www.djsorrow.com
www.marcelwoods.com
www.djjohnaskew.com
www.airbase.nu |
|
|
| Gate 42 |
| Tunga namn! Det här ska lyssnas på! |
|
|
| Vizay |
| kommer lätt rulla i högtalarna här hemma :D |
|
|
| dbl |
kommer festa för fullt då.. så kommer tyvärr inte lyssna...
personal fest :D |
|
|
| Erty |
| Låter mycket fint, I'll be there :) |
|
|
| Kaveh |
| David West låter ju helt klart intressant :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket :D |
|
|
| Sorrow |
| En fin flyer också.. ;) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket :D |
Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha: |
åååå va jag hatar folk som sätter på en låt å börjar lyssna å sen när låten kommer till huvuddelen, ja då har den jäveln tröttnat å ska byta :p |
|
|
| RebeL9 |
är det samma David West som gjorde Aftermath med Inkfish?
I såna fall så är jag mest nyfiken på hans set :) |
|
|
| Sorrow |
| Samma David West som har gjort Aftermath.. Samma som har gjort External Key med Özze.. Samma som har gjort Synergy - Hello strings.. Samma som har gjort allt Antiloop sedan -97 typ.. David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture. ;) |
|
|
|
|