|
Northern Light ett år! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| fast han heter David Westerlund egentligen? |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha: |
Känner igen det där, sen blir jag själv likadan eftersom jag inte vill höra mainstream, måste ju försvara den elektroniska musiken :p |
|
|
| Kaveh |
| quote: | Originally posted by RebeL9
fast han heter David Westerlund egentligen? |
Ja. |
|
|
| Jarjar |
Heh :D
Började lyssna precis, ahhhhhh Girl nobody - cages (Lemon8 mix), klockrent att börja med den :)
Så kollar jag på titeln och inser att det började imorgon... :D
Lyssnar nog vidare ändå iofs. |
|
|
| Can |
| quote: | Originally posted by Sorrow
David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture. ;) |
word :crazy: |
|
|
| Sorrow |
Lite stressad, orkar inte översätta, hoppas ni fattar ändå.. ;)
Alright, boys and girls..
For whatever reason, Robert Gitelman has been unable to upload his set. Could be an internet issue for him, I don't know. Anyway, because of this, there will be two hours of Marcel Woods instead. :D
The sets are roughly one hour each, meaning the time slots are John Askew at 18 CET (12 EST) and then every new set about one hour after the previous one. The playlist will be:
1. John Askew
2. Airbase
3. John Remedy
4. Sorrow
5. Marcel Woods hour 1
6. Marcel Woods hour 2
7. David West
8. Özgur Can
Hope you'll tune in for some amazing sets (they all are), a few world premieres, lots of exclusive tunes and one hell of a good time!
Streams can be found at: http://www.trancesphere.com
Regards /Sorrow |
|
|
| Gate 42 |
Ahh, synd att det inte blev något Gitelman set. Hade velat höra lite melodisk irsael-skapt trance :D
Men men, 2 timmar Woods är ju inte fy skam det heller, bara 3 timmar kvar nu... :) |
|
|
| Sorrow |
18-19 John Askew
19-20 Airbase
20-21 John Remedy
21-23 Marcel Woods
23-00 Sorrow
00-01 David West
01-02 Özgur Can
Final. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha: |
ähhhhhhhh... man tar ju o spelar gunther... hahahaha
nån som kommer ihåg glories förfest innan TC2years??? hehe
typiskt jonas.. hahahaha :p |
|
|
| Gate 42 |
Det är ingen annan radio som ska simulcasta den här showen? För Trancesphere laggar som satan för mig. Har inget annat lömskt på gång, ren lina, och ändå så måste jag buffra hela tiden.
Kan ju förstås vara så att din show är så poppis att den snor all bandbredd och att det inte finns någon kvar till mig :( |
|
|
| Daniey |
Har samma problem Gate42.....
Testade bitrate 32 istället..... :)
Blank & Jones nu?????
EDIT: Så ja , nu så är det igång med Askew.... ;)
Tar jag å öppnar första ölen då , skål på er!! |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Daniey
Har samma problem Gate42.....
Testade bitrate 32 istället..... :)
|
Jo, men det är ju inte så jävla roligt att lyssna med 32kbps kvall. Men men, vad gör man inte för att få höra bra musik ;) |
|
|
|
|