return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Northern Light ett år!
View this Thread in Original format
Sorrow



Tja, gott folk.. Mitt radioprogram på Trancesphere har nu hunnit bli ett år gammalt. Under året som gått har jag haft gäster som bl.a. Ronski Speed, Paul Moelands, Kyau vs Albert, Sonorous, vår egen Christian Rusch, John Remedy mfl.

Ettårsjubileumet firas med en riktig kalaslina för dem som är hemma på lördag. Från och med kl. 18 kan ni på trancesphere.com höra Northern Light One Year Bash med:

Sorrow
Marcel Woods
John Askew
Özgur Can
John Remedy
David West
Robert Gitelman
Airbase

www.trancesphere.com
www.djsorrow.com
www.marcelwoods.com
www.djjohnaskew.com
www.airbase.nu
Gate 42
Tunga namn! Det här ska lyssnas på!
Vizay
kommer lätt rulla i högtalarna här hemma :D
dbl
kommer festa för fullt då.. så kommer tyvärr inte lyssna...

personal fest :D
Erty
Låter mycket fint, I'll be there :)
Kaveh
David West låter ju helt klart intressant :cool:
SteveTranz4ever
Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket :D
Sorrow
En fin flyer också.. ;)
Snakebyte
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Passat perfa till polarns 30 års fest, kan ju hajja att jag smyger in detta i playlisten när dom andra snackar skit i köket :D


Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha:
Vizay
quote:
Originally posted by Snakebyte
Sen efter en stunds ljuvlig musik kommer det nån som säger "ööööh, vad e det här för skit", och sätter på nåt med masterboy eller nåt annat trams. Sen sitter de hela natten framför winamp o spelar 10 sekunder per låt...händer alltid hahaha...:haha:


åååå va jag hatar folk som sätter på en låt å börjar lyssna å sen när låten kommer till huvuddelen, ja då har den jäveln tröttnat å ska byta :p

RebeL9
är det samma David West som gjorde Aftermath med Inkfish?
I såna fall så är jag mest nyfiken på hans set :)
Sorrow
Samma David West som har gjort Aftermath.. Samma som har gjort External Key med Özze.. Samma som har gjort Synergy - Hello strings.. Samma som har gjort allt Antiloop sedan -97 typ.. David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement