|
M.i.k.e. On D.i. Volgende Week (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Hell yes, Fractal Structure: Lost sequence (Haak remix)!!! :crazy:
En Mike's mixen is ook goed vanavond, hopelijk blijft het zo! |
|
|
| Meltoz |
| Had eigenlijk meer verwacht van die Fractal structure... :o :( Ma zal't nog is e paar keer moeten horen en wie weet... :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Had eigenlijk meer verwacht van die Fractal structure... :o :( Ma zal't nog is e paar keer moeten horen en wie weet... :nervous: |
Damn, ge moet die echt LUID horen, compleet flippen!! :crazy:
*Krijgt een AIB flashback* |
|
|
| TOR |
man man.. wat een kippenvel. :eyes: :eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop:
die Lost Sequence is toch zeker een van de sterkste platen dit jaar, zoniet de sterkste |
|
|
| Jasperovitsj |
En dan nu Wave Force ook nog!! :crazy:
Als hij zaterdag in de Lamborghieni zo draait ga ik mij fameus amuseren denk ik! :eyespop: |
|
|
| Meltoz |
:o Zal'em nog is beluisteren, heb hier e ASOT'ke staan, waar ie gespeeld is... Zalig dat ie Perry der bij haalt, helemaal SUPER :crazy: :crazy: Zalige plaat, maar verkies toch Arise boven Wave Force, maar toch héééél lekker :happy2: :happy2: :eyes: :crazy:
Forum is wreed traag vandaag of ligt het aan mij :rolleyes: ? |
|
|
| Zehra |
| wave force is echt 1 van de beste platen van dit jaar voor mij :toothless |
|
|
| TOR |
| hij zal iig donker draaien, want in Lamborghieni kennen ze de term 'trance' niet |
|
|
| JediD4M |
.. met wave force klopten de buren op de muur .. woops ..
of wast omdat ik hier nogal luid begon te roepen .. 'yeaaaah! " :clown:
vonden ze die Wave Force dan niet zo goed als ik ??? :rolleyes:
...kheb dan maar de koptelefoon opgezet :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by JediD4M
.. met wave force klopten de buren op de muur .. woops ..
|
klop terug :toothless
| quote: | Originally posted by JediD4M
of wast omdat ik hier nogal luid begon te roepen .. 'yeaaaah! " :clown:
|
:haha:
| quote: | Originally posted by JediD4M
vonden ze die Wave Force dan niet zo goed als ik ??? :rolleyes:
|
the bastards! :stongue:
| quote: | Originally posted by JediD4M
...kheb dan maar de koptelefoon opgezet :o |
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lekker plaatje dit, khad nooit verwacht dat Lange een tune zou maken die mij nog aanstaat... |
|
|
|
|