return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
M.i.k.e. On D.i. Volgende Week (pg. 6)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Hell yes, Fractal Structure: Lost sequence (Haak remix)!!! :crazy:

En Mike's mixen is ook goed vanavond, hopelijk blijft het zo!
Zehra
Zalig! :) :crazy:
Meltoz
Had eigenlijk meer verwacht van die Fractal structure... :o :( Ma zal't nog is e paar keer moeten horen en wie weet... :nervous:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Meltoz
Had eigenlijk meer verwacht van die Fractal structure... :o :( Ma zal't nog is e paar keer moeten horen en wie weet... :nervous:

Damn, ge moet die echt LUID horen, compleet flippen!! :crazy:

*Krijgt een AIB flashback*
TOR
man man.. wat een kippenvel. :eyes: :eyespop: :eyespop: :crazy: :eyespop:

die Lost Sequence is toch zeker een van de sterkste platen dit jaar, zoniet de sterkste
Jasperovitsj
En dan nu Wave Force ook nog!! :crazy:

Als hij zaterdag in de Lamborghieni zo draait ga ik mij fameus amuseren denk ik! :eyespop:
Meltoz
:o Zal'em nog is beluisteren, heb hier e ASOT'ke staan, waar ie gespeeld is... Zalig dat ie Perry der bij haalt, helemaal SUPER :crazy: :crazy: Zalige plaat, maar verkies toch Arise boven Wave Force, maar toch héééél lekker :happy2: :happy2: :eyes: :crazy:

Forum is wreed traag vandaag of ligt het aan mij :rolleyes: ?
Zehra
wave force is echt 1 van de beste platen van dit jaar voor mij :toothless
TOR
hij zal iig donker draaien, want in Lamborghieni kennen ze de term 'trance' niet
JediD4M
.. met wave force klopten de buren op de muur .. woops ..

of wast omdat ik hier nogal luid begon te roepen .. 'yeaaaah! " :clown:

vonden ze die Wave Force dan niet zo goed als ik ??? :rolleyes:

...kheb dan maar de koptelefoon opgezet :o

Zehra
quote:
Originally posted by JediD4M
.. met wave force klopten de buren op de muur .. woops ..


klop terug :toothless

quote:
Originally posted by JediD4M
of wast omdat ik hier nogal luid begon te roepen .. 'yeaaaah! " :clown:


:haha:

quote:
Originally posted by JediD4M
vonden ze die Wave Force dan niet zo goed als ik ??? :rolleyes:


the bastards! :stongue:

quote:
Originally posted by JediD4M
...kheb dan maar de koptelefoon opgezet :o


:D
Jasperovitsj
Lekker plaatje dit, khad nooit verwacht dat Lange een tune zou maken die mij nog aanstaat...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement