|
M.i.k.e. On D.i. Volgende Week
|
View this Thread in Original format
| Tranzjedi |
On MIKE's site
Next week Mike will be a guest in Granddaddy's show on D.I.,to be aired tuesday 21th september.
Go for your time-zone to www.digitallyimported.com
Tracklist :
M.I.K.E. VS DM : M.I.K.E'S FEEL LOVED BOOTLEG
ANTIDOTE : VELOCITY
FRACTAL STRUCTURE : HAAK REMIX
MIKE HIRATZKA : REACH OUT OF ME
PERRY O NEIL : WAVE FORCE
ARMIN : BLUE FEAR (SOLID GLOBE REMIX)
LANGE PRESENTS VERCETTI
INCOLUMIS : AT THE GATES
SOLAR FACTOR : GLOBAL GETAWAYS |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tranzjedi
On MIKE's site
Next week Mike will be a guest in Granddaddy's show on D.I.,to be aired tuesday 21th september.
Go for your time-zone to www.digitallyimported.com
Tracklist :
M.I.K.E. VS DM : M.I.K.E'S FEEL LOVED BOOTLEG
ANTIDOTE : VELOCITY
FRACTAL STRUCTURE : HAAK REMIX
MIKE HIRATZKA : REACH OUT OF ME
PERRY O NEIL : WAVE FORCE
ARMIN : BLUE FEAR (SOLID GLOBE REMIX)
LANGE PRESENTS VERCETTI
INCOLUMIS : AT THE GATES
SOLAR FACTOR : GLOBAL GETAWAYS |
recorders ready??? :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Hmm, een nieuwe Solar Factor, een Mike bootleg van zijn grote helden...dat belooft interessant te worden! :crazy: |
|
|
| TOR |
en niet te vergeten die Lost Sequence remix :crazy:
recorders standing by ;) |
|
|
| Aurélie |
| Absoluut niet te missen die handel :crazy: ! Thx voor de info |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
en niet te vergeten die Lost Sequence remix :crazy: |
Ik heb daar dus echt zoveel van gehoord he, maar de track zelf niet...
Oh well :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb daar dus echt zoveel van gehoord he, maar de track zelf niet...
Oh well :( |
En ge gaat just offline...spijtig, anders had ge hem direct! ;) |
|
|
| Zehra |
| enige nadeel: 96 kbps... :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| ^ de show wordt gerelayed op ETS-Global, als ik mij niet vergis ;) |
|
|
| FUSyke |
| Hopelijk is hij in de Lambo even goed:) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En ge gaat just offline...spijtig, anders had ge hem direct! ;) |
En nu ik weer online ben zit gij natuurlijk in Bloemendaal :clown: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
^ de show wordt gerelayed op ETS-Global, als ik mij niet vergis ;) |
Klopt, mp3s zijn binnen op de ftp :p |
|
|
|
|