return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Koptelefoon thread
View this Thread in Original format
Boss
eej mensuh,
'k zit sinds kort op kamers... leuk en aardig allemaal, maar helaas kan ik m'n muziek niet al te hard zetten, omdat me r'n'b huisgenoten dan pissig worden :(

Daarom was'k van plan een mooie koptelefoon te kopen, liefst draadloos, zodat 'k ook nog wat verder van m'n stereo kan zitten...

Wat vinden jullie 'n goede (draadloze)koptelefoon, die zowel 'n goede kwaliteit geluid levert, er goed uitziet, alswel redelijk goedkoop is? (ben maar 'n arme student he.... :( )
DJ_Siesta
Een draadloze keptelefoon is wel flexx, ik heb laasn een Senheiser geprobeerd, die door muren gaat, kostte geloof ik 300,- en ging best hard, alleen je hoort soms een rare ruis :(.
Henkie_henk
Ik heb een "sennheiser"... goed ding.. koste dikke duur..

maar dan heb je ook wat.. dit was first generation volgens mij.. nu zal het wel allemaal stukken beter zijn..

K denk dat het belangrijkst is de ontvangst en daarna hoe lang je met je koptelefoon (accus ding) kan doen..

wel rlxt zon dingetje hoor.. zit je lekker in de tuin.. nu doe ik 1 op de 5 keer me koptelefoon op.. en 4 van de 5 keer me ramen gewoon nog steeds lekker open :)
Little Theseus
Ik heb een Sony, wel een special edition, ik doe er al twee jaar mee, en ik gebruik m echt superveel, omdat ik gewoon altijd lekker hard muziek wil luisteren. Batterijen gaan megalang mee, lekker ver bereik en een goede geluidskaliteit, terwijl ie niet eens zo duur was. Let er wel op hoe zo'n ding "draagt". Als hij niet lekker zit dan doet t na een aantal uren pijn aan je oren en das irritant.
Suc6!
HiGH_NrG
Ik heb zelf 2 Sennheisers...zwaar relaxte dingen...ze zijn al wat ouder, maar werken nog toppie!

Als ik jou was zou ik voor een Sennheiser gaan :)
Klubbdemon
ahh

ik moet er ook eentje hebben
wil gewoon een goede en heb geen zin in dat gezeur met accu of batterij, dus gewoon met draad is oke.
en idd moet het wel lekker "dragen", goeie opmerking trouwens.

nog aanraders voor de gewone toevallig?

(moet wel een redelijk draadje zijn btw)

mzl........
Boss
goed, senheiser ding dus.... maar waar koop ik die?? hebben ze die gewoon bij de kijkshop staan, of moet ik naar een senheiser speciaal zaak in leeuwarden, ofzow:(
HiGH_NrG
Ik zou nie bij een kijkshop kopen maar bij een electronicaspeciaalzaak...die ook van die superdure TVs enzow verkoopt...die hebben er meestal wel redelijk verstand van...
Eye-Riz
Meestal heb je in zo'n speciaalzaak inderdaad wel een speciaal hoekje voor de koptelefoons. Sennheiser is en blijft goed. Verder ben ik niet zo into koptelefoons (we hebben een Sennheiser en nog eentje: IXOS Ministry of Sound DJ1004, erg mooi geluid!) Waar ik wel op zou letten (en dat geldt dan natuurlijk alleen met de 'gewone': zorg dat je een koptelefoon neemt waarvan je de draad af kan pluggen. ALS je problemen krijgt met je koptelefoon zit het hem meestal in de draad, dus zorg dat je die gewoon kunt vervangen, scheelt een hoop geouwehoer... Bij de meeste Sennheisers kun je de draad vervangen volgens mij.
Koop er niet zomaar eentje, maar probeer ze echt ff in die zaak uit, er zit veel verschil in geluidsweergave, en prijs-kwaliteitsverhouding!
Succes! ;)
Klubbdemon
waar is de tijd dat ik gewoon zei : ik wil een koptelefoon en klaar heb een goede..........

rellivisit
quote:
Originally posted by Klubbdemon
waar is de tijd dat ik gewoon zei : ik wil een koptelefoon en klaar heb een goede..........

Leuk he die kleutertijd...:toothless
LightForce
Die tijd is vervlogen!! ;-)
Hmm maar ja ben nog steeds een voorstander van Sennheiser!

Als ik hoor hoe zuiver het apparaatje is en hoe de bass er door heen dreunt wowieee doet me helemaal goed ;-) Tja me oortjes doen het minder goed maar ja. (Risico van het vak noemen ze het ;-))

Oh ik draai op een Sennheiser HD-25 super koptelefoon koste me alleen beetje veel. was er 2 jaar geleden het bedragje van Fl 599,- voor kwijt. Is best veel :( (En hij was al in de opruiming zelfs)

Waar je trouwens die apparaten het beste kan kopen boss!
Ga dan eens een dagje stappen in Rotterdam en bezoek Correct Electronics op de Bergweg deze mensen weten heel erg goed waar ze het over hebben. En anders in Utrecht heb je Staffhorst. (tja de betere hifi zaken dus)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement