|
[09-10-2004] Art of Silence - Koningshof, Veldhoven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
haha hoe kom je daar nu weer bij??? :p |
Eh...van jezelf! :p Stage = ook werken ;)
Zo zie je, de hele housewereld is 'gekleurd' en ook onze eigen Onno spamt dus! :p :p :p ;)
Maar wel cool voor je kerel! |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo zie je, de hele housewereld is 'gekleurd' en ook onze eigen Onno spamt dus! :p :p :p ;)
|
beetje promotie kan geen kwaad :p maar ik zal het hier bij laten ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
beetje promotie kan geen kwaad :p maar ik zal het hier bij laten ;) |
Nee joh, vooral doorgaan, serieus! Extrema feesten mogen altijd gespammed worden natuurlijk! :)
plus als we hier gratis kaarten krijgen is dat helemaal niet erg
;) |
|
|
| M_Peror |
Dit vond ik vanochtend in m'n mailbox:
| quote: | Hey,
Jij hebt afgelopen weekend je e-mail achtergelaten via een van onze promotors en als dank daarvoor maken jullie kans om op de gastenlijst voor het aankomende feest ‘Art of Silence’ van Extrema op 9 oktober.
(...) |
Ik kan me niet herinneren dat ik afgelopen weekend ook maar ergens m'n emailadres heb achtergelaten, maar mij hoor je niet klagen. Ik denk dat ik dit maar eens ga proberen!
Eigenlijk is het niet verstandig om zaterdagnacht op stap te gaan (daarom hier ook geen kaarten voor gekocht) maar voor gastenlijstplaatsen op een feest als dit wil ik wel een uitzondering maken. Als het een ander weekend was geweest was ik waarschijnlijk ook wel gegaan. En Benny Rodrigues vs Eric de Man klinkt errug goed! Dussss... ff proberen kan vast geen kwaad (ik zit mezelf hier om te lullen merk ik).
Gaan er nou eigenlijk nog mensen van hier? Behalve natuurlijk Partyhardy? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Dit vond ik vanochtend in m'n mailbox:
Ik kan me niet herinneren dat ik afgelopen weekend ook maar ergens m'n emailadres heb achtergelaten, maar mij hoor je niet klagen. |
ik begon ook aan mezelf te twijfelen toen ik dat mailtje kreeg, ik kon me namelijk ook niet herinneren dat ik m'n emailadres ergens had achtergelaten... :conf: Maar het ligt dus niet aan mij blijkbaar.
Normaal gesproken zou ik hier ook niet heen zijn gegaan, nu toch maar even proberen inderdaad! :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Gaan er nou eigenlijk nog mensen van hier? Behalve natuurlijk Partyhardy? |
Ja hoor!
De hele R'dam posse gaat daar een kijkje nemen :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
ik begon ook aan mezelf te twijfelen toen ik dat mailtje kreeg, ik kon me namelijk ook niet herinneren dat ik m'n emailadres ergens had achtergelaten... :conf: Maar het ligt dus niet aan mij blijkbaar.
Normaal gesproken zou ik hier ook niet heen zijn gegaan, nu toch maar even proberen inderdaad! :D |
Denk dat ik wel weet aan wie we die "spam" te danken hebben ;) Maar dit soort mail mogen ze mij vaker sturen :) Alleen zou ik graag willen gaan en willen proberen die gastenlijstplaatsen te verdienen (lineup spreekt me ZEER ZEER aan & locatie etc ook), ware het niet dat ik familieverplichtingen heb nu ik net terug ben van vakantie.... Plus vanavond al naar het Paard. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denk dat ik wel weet aan wie we die "spam" te danken hebben ;) |
Nou ik zeker niet, als je dat denkt...
Gaat verder echt een super feest worden morgen! :crazy: het is bijna uitverkocht en het aankleden is in volle gang! :cool: ben erg benieuwd hoe het feest wordt! :cool: |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Gaat verder echt een super feest worden morgen! :crazy: het is bijna uitverkocht en het aankleden is in volle gang! :cool: ben erg benieuwd hoe het feest wordt! :cool: |
Ik ben ook erg benieuwd, heb echt superveel zin! Beter trouwens dat het bijna uitverkocht is. :cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Nou ik zeker niet, als je dat denkt...
|
Was niet negatief bedoeld hoor, dacht serieus dat jij het was.
Als jij het niet was vind ik het wel behoorlijk dikke spam, beetje erg jammer. Ongevraagd dit.......
>.......maar natuurlijk gaat het wel om een leuk feest!
In ieder geval veel plezier morgen gasten, maar dat gaat vast wel lukken! |
|
|
| M_Peror |
| Mijn gastenlijstplek is vandaag bevestigd, dus ik denk dat ik wel ff een kijkje kom nemen! :) Locatie lijkt me helemaal geweldig :crazy: |
|
|
|
|