return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[09-10-2004] Art of Silence - Koningshof, Veldhoven
View this Thread in Original format
Partyhardy!
EXTREMA ART OF SILENCE
Zaterdag 9 oktober 2004
NH Koningshof, Veldhoven

Time:
21.00-06.00

HOUSE:
BENNY RODRIGUES VS. ERIC DE MAN excl. 4 hrs B2B set!
MASTER H (FR)
BARTH HENDRIX
MISCHA DANIELS

TECH-HOUSE:
JAMIE ANDERSON (UK)
MICHEL DE HEY
DIMITRI
NICK K
THE BALDY BROTHERS

ELECTRO:
SAVAS PASCALIDIS (D)
JOOST VAN BELLEN
DISCOTWINS
DEXTER LIVE
ALEXIS TYREL AKA GIDEON LIVE
STEFFI

Presale: € 35,- (ex fee)

Wat vinden jullie hiervan? :)
tango
Het vorige feestje van Extrema in de koningshof was echt heel vet. Maar ik moet wel zeggen dat de line-up deze keer beduidend minder is dan de laatste editie. Vorige keer hadden ze ook 2 area's meer geloof ik. Maar de sfeer was er vorige keer echt top dus denk dat we wel gaan ofnie mannen? ;)
Tim81
Mwoah, hier rijd ik niet voor naar Veldhoven ;)
Chicane
Sodeknetter, Tech-House area is echt zeeeeeerrrrr goed vertegenwoordigd, goede line up!
Disney
Koningshof is wel een aparte lokatie voor een feest. Vorige keer viel me op dat het er vrij licht was, maar dat mocht de pret niet drukken. Hele avond in 1 van de kleinere zaaltjes gestaan. Dat zaaltje is er deze keer dan misschien niet bij omdat ze minder areas hebben.

Sfeer bij Extrema is altijd nog relaxed geweest, dus dat is zeker een plus punt.

Ben ook heel benieuwd naar de B2B van Benny Rodrigues en Erik de Man. De Man heeft me de laatste keer bij Extrema echt aangenaam verrast! Super!

De meeste van de andere namen ken ik niet, maar ik ga er van uit dat Extrema wel weet wie ze moeten boeken voor een feest!

En als laatste plus punt. Veldhoven is redelijk dicht naast de deur, alleen de laatste kilometer duurde beetje lang de vorige keer. Daar moeten we dan maar wat slims op verzinnen :)
Hitman
Dit zal wel de vervanger zijn voor Beautiful, dat eigenlijk op 3 oktober zou worden gehouden in de Koningshof. Dat feest is onlangs afgelast
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane
Sodeknetter, Tech-House area is echt zeeeeeerrrrr goed vertegenwoordigd, goede line up!

x2 Zeer zeker!
Jamie Anderson staat nog hoog op mijn lijstje, die wil ik zeker nog wel een keer zien. Dimitri is ook altijd top.
Lijkt me een zeer leuk feest, wil altijd nog een keer zo'n intieme Extrema doen, maar dit wordt hem niet, de dag ervoor al iets te doen in Den Haag en dan ook net terug uit Egypte.
TranceFool
Dit lijkt mij een zeeer prettig feestje! :)
Partyhardy!
Ook ik ben een echte line-up geiler (line-up gaat voor extra's) maar het is zeker ook tof om eens naar een ander soort feessie te gaan! :cool: =>>

ALLE zintuigen geprikkeld op Art of Silence! :tongue3

De ideeën over de invulling van Extrema Art of Silence vliegen door het kantoor. Begin deze week zijn er weer heel wat ontzettend vette acts en anders leuks aan hét evenement in het oude klooster ‘Koningshof’ te Veldhoven toegevoegd. En reken maar dat ál je zintuigen dubbel en dwars zullen worden geprikkeld!

Horen
Naast de al bekende line-up wordt in een vierde extra Art of Silence Room iets bijzonders gedaan. Er zal namelijk geen muziek worden gedraaid, maar je waarnemingsvermogen wordt op de proef gesteld door allerlei soundscapes.

Proeven
Wegens succes op Extrema Outdoor is het ook op AoS weer mogelijk om lekker en exclusiever te eten in de restolounge. Natuurlijk is ook de uitgebreide cocktailbar van Sten the Cocktailking van de partij!

Zien
Geen Extrema-feest zonder de koning van de projecties: Judocus. Voor Art of Silence heeft J wilde plannen met het so-called ‘shadow dancing’ en zal hij met schaduwen een ware dansvloer creëren. Verder zullen er korte en iets langere filmpjes worden vertoond in een apart filmhuis.

Ruiken
Allang een hit in New York en Berlijn, nu ook op Art of Silence: een AJ, oftewel een aromajockey die de meest intense, heerlijke geuren verspreidt voor een totalere beleving van je omgeving.

Voelen
Als je nu nóg geen kippenvel hebt, dan toch zéker op Art of Silence zelf!

Take the trip and discover your Art of Silence…
SnuggLe
Oh ja, je werkte nu bij Extrema he? ;)
Nee maar kicken, Extrema maakt echt wat van een feest!

Tim81
Zo'n stage levert natuurlijk heel wat vrijkaarten op voor al je mede-TA'ers :toothless !!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, je werkte nu bij Extrema he? ;)

haha hoe kom je daar nu weer bij??? :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement