|
Pumaz - 9
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Dit is dus mijn nieuwste, heel korte track. Het is een bewerking van de 9de symphonie Dvorak. Ik wou er eerst nog drums bij doen maar die pasten totaal niet...
Link |
|
|
| TOR |
| het doet raar om zoiets met synths te horen omdat je eigenlijk een gigantisch orkest verwacht. kan eigenlijk niet zeggen of het goed is of niet, because this is so out of the ordinary, hehe.. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
kan eigenlijk niet zeggen of het goed is of niet, because this is so out of the ordinary |
Mission accomplished :D :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb nu een mix van Ozgür Can en Andrew K opstaan, dus ge zult nog ff moeten wachten op een review! :p
Maar vanavond zeker, ik ben echt benieuwd... |
|
|
| Gladius |
haha super! Dien Jack toch eh, vol verassingen!
Toen ik dat derjuist voor den 1ste keer opzette, dacht ik spontaan aan den achtergrondmuziek van nen tekenfilm. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
Toen ik dat derjuist voor den 1ste keer opzette, dacht ik spontaan aan den achtergrondmuziek van nen tekenfilm. |
Same here! Ik zie nu Tom & Jerry rondcrossen door het huis... |
|
|
| Pumaz |
Ah het is mij dan toch gelukt :D
Experimenteren noem ik het :)
Al is het voor mij eerder oldskool computerspel muziek :clown: |
|
|
| Buoyant |
JAWS in een tekenfilmversie
ge moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben om zo iets te posten dude ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ge moet wel heel veel zelfvertrouwen hebben om zo iets te posten dude ;) |
Of gewoon hopen dat de mensen snappen dat ze het niet serieus moeten nemen ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Of gewoon hopen dat de mensen snappen dat ze het niet serieus moeten nemen ;) |
Well...you had your fun...nu verderwerken aan Compos Sui verdorie!!! :whip: ;) :p |
|
|
| TOR |
^ Cheesy Crap comes first :toothless
er is wel een probleem.. het is niet meer cheesy na mijn gepruts van deze middag :sadgreen:
en over dat zelfvertrouwen... het enige dat je te vrezen hebt is een aanval van klassieke-muziekpuristen. :p voor de rest doe je waar je zin in hebt.. :) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Of gewoon hopen dat de mensen snappen dat ze het niet serieus moeten nemen ;) |
of snappen dat de mensen het snappen da het niet serieus is, door er een grap over te maken ofzo .... |
|
|
|
|