return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Jordbävning i Skåne (pg. 2)
View this Thread in Original format
ScuL
exakt. han var sarkastiskt
jofawe
quote:
Originally posted by n0bben-
en kompis är det.. och han är mytoman

=)


Hur kan du vara så säker på att han är bilförsäljare då :P
jofawe
quote:
Originally posted by n0bben-
=)

ptja.. han skulle ju lika gärna kunna vara knarksmugglare .. eller dagisfröken =( fast nu är det så att jag faktiskt vet att han är bilförsäljare


haha.. okej :)

men nu handlade det om jordbävningar.. (eller jordskalv, bävningar är väl 4+ på richterskalan?)
CJ InterCity
på tal om Arkiv X, sänds det fortfarande? har saknat det lite :toothless
Vizay
quote:
Originally posted by n0bben-
hm

med tanke på att skalvet kom från Kaliningrad, kan man ju spekulera i vad som verkligen hänt

någon kanske testat kärnvapen, kanske något kärnkraftverk smällt ..
eller så kanske det VAR en jordbävning?

=) kanske sett för mycket arkiv X

lite kusligt men jag litar lika mycket på rysslands källor som jag litar på bilförsäljare


kärnvapenprov, då skulle vi ha sett ljuset här tamejfan ^^

kärnreaktor vette tusan om den skulle skaka marken, det smälter ju mer än det smäller :)

iofs skulle jag inte bli förvånad om det vore som du sa men det känns ändå aningen osannolikt, du får nog dra ner på arkiv xandet :p
St_Andrew
hmmm, jag vill faktiskt vara med om en liten jordbävning, verkar coolt :p
M1cro5lave
Nog för att Ryssland har kärnreaktorer som bedrivs helt av militären, men inte tror jag på något kärnvapentest... jag litar heller inte på Rysslands källor dock.

Har aldrig upplevt någon jordbävning, *suck* :(
javax
quote:
Originally poste by St_Andrew
hmmm, jag vill faktiskt vara med om en liten jordbävning, verkar coolt :p


Du är med om små skalv hela tiden..
St_Andrew
quote:
Originally posted by javax
Du är med om små skalv hela tiden..


jo men vill ju garna kanna dom oxa :p
CJ InterCity
quote:
Originally posted by M1cro5lave
Har aldrig upplevt någon jordbävning, *suck* :(

var glad istället! tänk om hustaket rasar på ditt huvud en dag:tongue2

Smeagol
Kande inget. :(

Det kan val inte vara ens nastan tillrackligt mycket energi i ett karnvapen for att det ska kunna skapa ett jordskalv?
jamenar, det ar ganska mycket mark som man ska flytta och ett ynkligt litet karnvapen...
tanker inte forsoka rakna pa det men min instinkt sager att det ar tva helt olika energiskalor. ;)

Tror att man skulle se svampmoln (jfr nordkorea) och sant istallet isf.

Jag har aldrig varit sa fortjust i arkiv X, vet inte riktigt varfor. kanns som en valproducerad serie annars.
ScuL
Arkiv-X ? lol.. ni med era Svenska titlar :whip:
X-files!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement