return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תרד הסליחות
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
כמו שאתם יודעים,יום כיפור בפתח
וזה זמן טוב לבקש סליחה
אז סליחה מכל חברי הפורום אם אי פעם פגעתי בכם או עצבנתי אתכם או לא יודע מה
מה שזה לא יהיה,סליחה;)
ויש כמה אנשים שאני צריך לבקש מהם סליחה מיוחדת:
קודם כל מאורן,שאני מודה שמפוסט התגובה הראשון שהוא כתב להודעה שלי התחלתי לשנוא אותו,אבל אחרי שדיברנו מסתבר שהוא גבר גבר ואין לי שום בעיה איתו :D
מסטיבי שאני נוהג לעצבן אותו בהערות הקצת גזעניות שלי חחח
מאלי הדרקון השחור שהרבה פעמים לא יוצא לי לשמוע את התוכנית שלו והוא בטח כבר התייאש מלשלוח לי הודעות לגבי התוכנית חחח אבל כשיוצא לי אני תמיד שמח לשמוע;)
מאלי המאמבה השחורה חחח שהתעצבנתי עליו באייסיקיו (אבל הוא התחיל!הוא כל הזמן קורא לי נעל חחח) אז סליחה על העצבים
ממוש כמובן שעיצבן אותי ואני אותו בלי סוף ועשיתי איתו כסאח לא קטן בפורום בעיקר בתרד על ההפסד של מכבי בליגת אלופות חחחח אז סליחה על כל מה שהלך שם
מבני היאמאן שלנו שנהגתי לקרוא לו ערס חחח
מסטאר החסוי שהייתי משגע אותו בצ'אט של רדיו חיפה בעיקר בקשר לטראקליסטים חחח
עומר מנהריה,אני יודע שאתה לא נכנס הרבה לפורום הזה אבל למקרה שתראה את ההודעה אז סליחה גם ממך ;)
סורי אם שכחתי מישהו אבל בכל מקרה אם פגעתי במישהו אז סליחה!
ואחרון חביב סליחה מחן המוד שכולנו מעבידים אותו שעות נוספות ואני מבקש סליחה בשם כולם על הביקורות והשיגועים השנה :crazy:

שתהיה לכולנו שנה טובה ומוצלחת בעזרת השם :tongue2
YuVaL
טוב... אני יודע שאני חייב להרבה אנשים התנצלות... עברה עלי שנה של קריזות לא נורמליות...

אז קודם כל אני רוצה להגיד לכולם שאני מצטער אם פגעתי בכם... תסלחו לי, לא יודע בזמן האחרון אני עצבני כל הזמןן...

קודם כל לקוב, שאני יודע שלפעמים אני יכול להיות מעצבן, אבל בסופו של דבר זה רק לטובתך אחי... :)

מטל... שהתעצבנתי עליו על הטרד שהוא פתח על נישואין, באמת שזה היה שטותי, אז אני מצטער על זה אחי מקווה שתסלח לי...

לשגיא, מצטער שלא שלחתי ת'טראק שלך לגיטלמן, אבל אתה רואה שהכל יצא לטובה בסוף... לפחות אתה לא הפסדת כסף על תקליטים

אז באמת חבר'ה, כל בנאדם שפגעתי בא ושכחתי לרשום אותו, באמת שאני מצטער ושתהיה לכולנו שנה טובה נטולת קריזות ומרובה במוסיקה איכותית!
taltul
וואי הרשימה שלי ארוכה...
עצבנתי פה המון אנשים לדעתי...

פשוט סלחו לי חבר'ה לא התכוונתי אבל באמת שלא...
Segev
ואללה אני לא חושב שפגעתי פה במישהו אבל בכל זאת עם כן אני מבקש סליחה ;)
skelz
הממ.. לא ידוע לי שיצא לי לגרום למישו לשנוא אותי כי לא רבתי עם אף אחד במשך שהותי פה.. ואם כן אני מצטער
סליחה! :)

גמר חתימה טובה לכולכם אחים!
KrazyDJs
סלחו לי חברה..
אני יודע שרבתי פה \ עיצבנתי פה הרבה אנשים..
ועזבו, צריך ללכת לבצפר אז אין זמן לפרט..

קיצר צום קל וגמר חתימה טובה...
וסליחה לכל מי שפגעתי בו
GLoBaL-MUZiK
לא ניראה שעיצבנתי פה הרבה אנשים כי דוגרי אני כמעט לא נמצא פה אבל היו לי כמה תגובות מפגרות לטרדים שאנשים פתחו ואם עיצבנתי או גרמתי אי נוחות למישהו פה אז אני מצטער מכל הלב, אני יודע שכל הזמן התלוננתי על זה שבכוונה לא נותנים להאוס במה ואני יודע שזה יכול לעצבן אנשים אז אני מבטיח להפסיק עם זה, ואני מצטער על כל התגובות השטותיות שכתבתי שהמלל שלהם לא היה קשור לנושא, אם שכחתי משהו אתם יכולים להזכיר לי ואני יתנצל עליו גם


אהההה כן וסליחה מיוחדת לעודד דרורי, אני יודע שכל הזמן אני יורד עליך ומתנהג אליך חרא וכל זה, אבל תאמין לי שמאחורי כל זה אני ממש מעריך אותך גם כבן אדם וגם כיוצר מכושר, אז עשה לי טובה ועל תיקח ללב כל מה שאני אומר כי אני יכול להיות די מטומטמם לפעמים, אז אני מקווה שתוכל לסלוח לי ואני מבטיח לך שאני ישדל להפסיק עם החרא הזה
DJ Alex E.
יאלה יאלה אנשים לבקש סליחות אל תתביישו!
תפתחו השנה דף חדש!
ואל שכחו שאפילו אם אתם צמים והולכים לתפילות זה מכפר רק על העבירות בין האדם למקום אבל עם חטאתם לחבריכם זה לא מכופר עד שמבקשים מהם סליחה אז יאלה לא להתבייש:D
Rising
קודם כל .. רעיון יפה לפתיחת הודעה כזו.
וכל הכבוד שכל סליחה נאמרה באופן אישי ולא כללי כי רק לסליחה כזאת יש טעם למחילה לפי דעתי - שזה בעצם על מה שיום כיפור מתבסס אם הבנאדם לא סולח אז חבל על הזמן :)

אז סליחה מאלכס על העקיצות שהייתי נותן לך בהודעות.. לא ידעתי שזה יגיע עד כדי שנאה :nervous:

סליחה מטל שמההתחלה הטובה שהייתה ביננו זה נהפך ונהיה מכוער
והיו ביננו וויכוחים סתמיים.

בעקרון סגרנו לפני אבל זאת הזדמנות נוספת להגיד סליחה.

אני חושב שלא היו מקרים שפגעתי במישהו כי אני תמיד זוכר ומנסה לתקן אם קרה משהו.

אוהב את כולכם המון!
וגמר חתימה טובה לכולם!

:)
princess cc
לא נראה לי שפגעתי פה במישהו ,בכל זאת אנ'לא מכירה הרבה כאן ובכל זאת:
יש כמה שאני רוצה לבקש מהם סליחה:
מאליקו שאני מציקה לו כל הזמן ואין לי מושג איך הוא עדיין סובל אותי
מירון שסובל את כל המצבי רוח שלי
מצח על זה שירדתי עליו על הכאבי גב
מגיל שצריך לבקש ממני אישור על התמונות
ואם שכחתי מישהו אז סליחה!
:)

yaman
חבר'ה

אני מתנצל בפני כול אחד ואחד כאן בפורום המצוין הזה ומבקש סליחה אם פגעתי בו

ממש מצטער

תודה יאמן

נ.ב

גמר חתימה טובה וצום קל
Vortex_SA
וואללה אני סולח לכולכם!!! איזה גבר אני :) חחח מוש אני מבקש סליחה שהתווכחתי איתך מזמן ואז עשית ברוגז עם הפורום... אמממ לא זוכר עוד מישהו שפגעתי בו... אם יש כזה שירים את ידו... ויוב זה בסדר אני כבר מסתדר לבד אני צריך לשלוח דמואים כבר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement