|
מצעד האהבה 2004
|
View this Thread in Original format
| DMorpheus |
יצאה שמועה שקריסטל לייק כתבו שיר למצעד ושקוראים לו קרנבל או משהו כבר שאלתי בכל פורום אפשרי יש מצב שאתם יודעים ? Carnavahell
או משהו כה אמרו לי שיר ממש מושקע ומגניב.... ולא מסחור כמו תותים...
תגידו לי מה קורה !!! |
|
|
| skelz |
| שיהיה להם לבריאות ובהצלחה איתו :) |
|
|
| DMorpheus |
| הנה עוד משיהו רשם לי שוא השיג ולא רוצה לשלוח לי אווף עם כולם זה כנראה ממש להיט |
|
|
| Vortex_SA |
| כמובן יש את הסיכוי הקטן הזה שזה סתם קקי כמו שאר הדברים שלהם... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כמובן יש את הסיכוי הקטן הזה שזה סתם קקי כמו שאר הדברים שלהם... |
חחחחחההההההה
בדיוק... אחי יש טרד של
HELP ID THIS TUNE
אתה יכול לרשום על זה שם לא צריך לפתוח על זה טרד חדש
בכל מקרה, ברוכה הבאה לפורום
ואם כבר מצעד האהבה?!?
מישו מתכוון ללכת?
אני שם בטוח |
|
|
| yaman |
יכול להיות שאני יהיה שם
איפה שיש ציצים.... שם מקומי |
|
|
| MasterP |
עד מתי צעירים יבואו וישימו פוסטים לא קשורים במקום לקרוא את הכללים למצטרפים החדשים?
עד מתי?
אבל אהבתי שאנשים נהגו בפוסט ברוגע ובסבלנות, יובל תודה על הפוסט הבוגר
(בלי טיפת ציניות)
חבר'ה אנחנו ללא ספק משתפרים, מתבגרים ונהיים סבלנים ואדיבים יותר
רציתי להגיד לכולם כל הכבוד ושאני גאה בנו
ולמצטרף החדש, תציג את עצמך קודם,
והפוסט שלך שייך לטרד שיובל אמר.
לילה טוב |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מישו מתכוון ללכת?
אני שם בטוח |
SAME HERE... :) |
|
|
| Viperon |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
כמובן יש את הסיכוי הקטן הזה שזה סתם קקי כמו שאר הדברים שלהם... |
חחח זה דווקא הסיכוי הגדול יותר |
|
|
| oDrori |
| אני ממש מקווה להיות שם... מקרה הכי גרוע מפברקים שחפת או משהו כדי להשתחרר הביתה... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני ממש מקווה להיות שם... מקרה הכי גרוע מפברקים שחפת או משהו כדי להשתחרר הביתה... |
אני זוכר פעם אחרונה שראיתי אותך היה שנה שעברה שם..... שפגשתי אותך במקריות... :) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני זוכר פעם אחרונה שראיתי אותך היה שנה שעברה שם..... שפגשתי אותך במקריות... :) |
אתה מנגן לי על הנוסטלגיהה :))) |
|
|
|
|