return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
View this Thread in Original format
staz
va tycker ni om denna?
många tycker att vocalsen ligger otajmade vilket de förvisso på vissa ställen gör,, men själva prodden gillar jag stenhårt.. gitarrerna är så jvla sköna..

kicken på 5.06.. ahhhhhh :)
montana
jag avskyr den, så meningslös, så tråkig och den där felplacerade sången får mig att slita av mina armar
Kongo_kim
Har hört den en gång, gillade den inte. Kanske är en sån där låt som växer varje gång man hör den
RebeL9
det här var nog en av de sämsta covers jag hört vid sidan av den där nya covern på Delerium - Silence. Herrejäklar. Vissa människor har inte en gnutta skam i kroppen.
hustler
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Har hört den en gång, gillade den inte. Kanske är en sån där låt som växer varje gång man hör den


Jag tycker den växer.
jofawe
har inte hört den ... ääääfftäääpääään någon?
hustler
quote:
Originally posted by jofawe
har inte hört den ... ääääfftäääpääään någon?


Snart klart..
jofawe
quote:
Originally posted by hustler
Snart klart..


snällt =)
JayBee
skön som faaaaeenn :) synd att du inte upptäckte den tidigare under sommaren. passar bättre då.

men varför frågar du vad andra tycker? sålänge det inte är warp brothers eller dj sammy så gäller det ju bara att du gillar den själv, det är vad som räknas. (alla har olika smak)
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
skön som faaaaeenn :) synd att du inte upptäckte den tidigare under sommaren. passar bättre då.

men varför frågar du vad andra tycker? sålänge det inte är warp brothers eller dj sammy så gäller det ju bara att du gillar den själv, det är vad som räknas. (alla har olika smak)



Vad är det för fel på dj sammy nu då?!! LOL

Nä, denna låten var jävlig skön faktist.. fast.. det är ju inte Oakie :P

CJ InterCity
quote:
Originally posted by staz
va tycker ni om denna?

Gitarrerna är suveräna, resten är skit :)
nils
quote:
Originally posted by montana
jag avskyr den, så meningslös, så tråkig och den där felplacerade sången får mig att slita av mina armar


agreed.
kunde faktiskt inte sagt det bättre
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement