|
Fatkid - Southern Sun 2004 (Fatkids White Isle Remix)
|
View this Thread in Original format
| staz |
va tycker ni om denna?
många tycker att vocalsen ligger otajmade vilket de förvisso på vissa ställen gör,, men själva prodden gillar jag stenhårt.. gitarrerna är så jvla sköna..
kicken på 5.06.. ahhhhhh :) |
|
|
| montana |
| jag avskyr den, så meningslös, så tråkig och den där felplacerade sången får mig att slita av mina armar |
|
|
| Kongo_kim |
| Har hört den en gång, gillade den inte. Kanske är en sån där låt som växer varje gång man hör den |
|
|
| RebeL9 |
| det här var nog en av de sämsta covers jag hört vid sidan av den där nya covern på Delerium - Silence. Herrejäklar. Vissa människor har inte en gnutta skam i kroppen. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Har hört den en gång, gillade den inte. Kanske är en sån där låt som växer varje gång man hör den |
Jag tycker den växer. |
|
|
| jofawe |
| har inte hört den ... ääääfftäääpääään någon? |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
har inte hört den ... ääääfftäääpääään någon? |
Snart klart.. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by hustler
Snart klart.. |
snällt =) |
|
|
| JayBee |
skön som faaaaeenn :) synd att du inte upptäckte den tidigare under sommaren. passar bättre då.
men varför frågar du vad andra tycker? sålänge det inte är warp brothers eller dj sammy så gäller det ju bara att du gillar den själv, det är vad som räknas. (alla har olika smak) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
skön som faaaaeenn :) synd att du inte upptäckte den tidigare under sommaren. passar bättre då.
men varför frågar du vad andra tycker? sålänge det inte är warp brothers eller dj sammy så gäller det ju bara att du gillar den själv, det är vad som räknas. (alla har olika smak) |
Vad är det för fel på dj sammy nu då?!! LOL
Nä, denna låten var jävlig skön faktist.. fast.. det är ju inte Oakie :P |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by staz
va tycker ni om denna?
|
Gitarrerna är suveräna, resten är skit :) |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by montana
jag avskyr den, så meningslös, så tråkig och den där felplacerade sången får mig att slita av mina armar |
agreed.
kunde faktiskt inte sagt det bättre |
|
|
|
|