|
Er det rom for flere trance partyer her i Oslo?
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| ... og hvor mye vil evt. være maksprisen du vil være villig til å betale for norske dj'er? og hvor interreserte er dere i å få hit litt større navn? |
|
|
| Sand Leaper |
| Om det er rom for flere sier vel seg selv. Utenom THT sine events skjer det jo ikke en døyt. Tror ikke dere bør sette inngangsbillettene høyere enn 100 spenn (eller 50-60 hvis det ikke er internasjonale DJs), med mindre dere skal booke Paul van Dyk eller Tiesto. |
|
|
| dj_alfi |
| noen fler som vil vote? |
|
|
| Trancenorway |
Håper det går ann og få til noe bra noen annen plass enn Oslo.
Oslo får eg nok av etter 5 minutt. |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by Trancenorway
Håper det går ann og få til noe bra noen annen plass enn Oslo.
Oslo får eg nok av etter 5 minutt. |
oslo er den eneste byen som har massivt nok uteliv til å dra en 3 til 4 hundre mennesker.. men vi driver å planlegger noen 'hall-partyer' litt mer i utkanten, men ikke noe på norefjell desverre... |
|
|
| noonboy |
| Enig med sandhopper'n. |
|
|
| alieu |
Hadde store dj'er som Tiesto eller AVB kommet, ville det kommet mange folk fra hele landet! Da hadde folk betalt masse penger for å komme inn (det hadde jeg ihvertfall!)
Det er vel en stund siden det var noen store Dj-navn her i landet:mad: |
|
|
| noonboy |
Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet så godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne.
Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger så kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag). |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by noonboy
Naturligvis hadde vi betalt mye, selv om vi i underbevisstheten vet så godt at de overnevnte sannsynligvis er de kjipeste dj's noensinne.
Det finnes mange Norske dj's som er tre ganger så kreative som overnevnte (etter min mening. smak og behag). |
Riktig, og det fins mange andre internasjonale talenter som fortjener mer oppmerksomhet også. |
|
|
| alieu |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Riktig, og det fins mange andre internasjonale talenter som fortjener mer oppmerksomhet også. |
Det er selfølgelig sant det. Men hvis det skal trekke mange folk, er man nesten nødt til ha å store og kjente navn. |
|
|
| Redd |
| Når er neste gang det skjer noe i Oslo? Jeg vil være med! Var på DJ Seamus Haji på Stratos for en mnd. siden. Det var 4+ timer dansing i strekk, en veldig bra kveld både med tanke på musikk og folk. Syntes sånn skulle skje hver helg, da hadde jeg alltid hatt noe å glede meg til :) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by alieu
Det er selfølgelig sant det. Men hvis det skal trekke mange folk, er man nesten nødt til ha å store og kjente navn. |
Slett ikke. Bare se på Trance Department. Jeg synes konsepter med en slik profil med noen utenlandske talenter nå og da er langt å foretrekke framfor big shot superparties med Tiesto og Armin back spillerene, men det er nå min smak.. |
|
|
|
|