return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ik ga naar Amerika!!!!!!
View this Thread in Original format
Muppet
Ja mensen de volgende 2 weken zal ik posten(als ik dara tijd voor heb)uit amerika:):):):):):):) Heb lekker een week eerder vakantie en ga samen met m'n ouders naar Amerika. Ik ga naar de westkust, gelukkig niet naar new york... Maar ik heb er veeeeeeeel zin in, maar dat is niet zo raar. Morgen om half 12 vlieg ik(11 uur in een vliegtuig) en dan wordt het feetsen. FF naàr de mayan:)

Greetz en zie jullie nog wel op the boards.

Muppet
Blik
je bent een lul, muppet :D

veel plezier daarro
DJ_Siesta
damn, en ik moet weer hard leren volgende week, terwijl hij lekkeer in amerika zit, maarjah, zo veilig zouk me daar niet meer voelen :(

iig, veel plezier daar

GreetZ GERRIT!!
Ome_Mark
Lekker schoftig.... en ik dan ?!?
TranceFool
Lucky You, we zullen aan je denken als we op school zitten gozert, veel plezier :D:D
Sandman
Have fun in the USA...

We horen het wel hoe het daar is...... :D

suc6

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
damn, en ik moet weer hard leren volgende week, terwijl hij lekkeer in amerika zit, maarjah, zo veilig zouk me daar niet meer voelen :(

iig, veel plezier daar

GreetZ GERRIT!!

Tuurlijk moet je nu gaan. Nu is het DE veiligste periode. Na de aanslag is iedereen daar wakker geschud. De beveiligingsmaatregelen zullen daarom extra hoog zijn om dit nog eens te laten gebeuren.
dus is het nu veiliger om te gaan dan over een half jaar.

Terroristen zullen het nu toch niet doen, vanwege de die hoge veiligheidsmaatregelen.

Sandman
Dj Lex
Lekker man ff 2 weken er tussenuit. Veel plezier daarzo.
Ome_Mark
Check eens of de trancenummers daar ook goed klinken :D
Little Theseus
Hef Phun DUUD!
En knijp Drew Barrymoore ff in dr kont voor me ;)
L8erz
raoel
Ja echt wel vet
Het leven is daar echt heel anders.
En waar ga je dan precies heen aan de westkust???

en hoezo gelukkig niet naar NY
Ik zou er toch best heen willen. Kun je met eigen ogen zien wat voor een ravage het is. Lijkt me toch "mooi" om te zien. Mooi klinkt hard, zo bedoel ik het natuurlijk niet, ik neem aan dat jullie weten hoe ik het bedoel.

Jammer dat je niet 2 maanden eerder bent gegaan, dan had je nog een keer op de twin towers kunnen staan. Da lijkt / leek mij prachtig.

Eye-Riz
Nou, DOET u maar!!! Alhoewel, ik ga over niet al te lange tijd ook weekje op vakantie. Maar ja, zucht, dat haalt het niet bij twee weken USA... :confused:
Veel fun!

Enne, Mark:
quote:
Check eens of de trancenummers daar ook goed klinken

De meeste trance die daar gedraaid wordt, komt uit Europa. Als je daar tranceplaten zoekt, wordt je doorverwezen naar de bakken met de import (uit Europa dus :D). Christopher Lawrence is daar een beetje verandering in aan het brengen, maar zijn muziek komt vooral uit op Hook, en dat is volgens mij Europees (Engels/Schots?)
Maar voor techno kun je er erg goed terecht!
Ome_Mark
hmmm daar heb je gelijk in maar daarom zei ik ook: "kijk hoe het daar klinkt" of ze daar beter of slechter mixen :D

athans dat bedoelde ik...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement