|
Armin @ Eau recordpoging setje
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Het is tegen de regels in maar dat kan me even niet boeien. :D
Ik ben op zoek naar het setje van jullie grote vriend Armin van Buuren.
Gaat om het recordsetje dat hij 2 jaar geleden draaide in de Eau.
Jullie zouden deze denk ik wel moeten hebben en ik wil deze opok heel graag..DUS. Stuur maar een PM als je een leuek link weet :)
En als ie gesloten wordt dan willen we nieuwe moderators :D |
|
|
| Optimus |
| sukkel!! mag niet! slotje en ban!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
sukkel!! mag niet! slotje en ban!! |
Hou je bek hoer :D Ik wist dat je dit ging neerzetten. Vuile BreedbeeldSjinees, oprotten naar je maffiavrienden!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik haat armin, techno is tha dude :D |
|
|
| Little Theseus |
Ga je met dat setje je collega versieren Tim? (die nieuwe slet op tv is echt heerlijk! Zeer swaffelbaar!!)
Kan me namelijk niet voorstellen dat je serieus zelf die set wil horen.
P.S.: nemmir ej taal |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ga je met dat setje je collega versieren Tim? (die nieuwe slet op tv is echt heerlijk! Zeer swaffelbaar!!)
Kan me namelijk niet voorstellen dat je serieus zelf die set wil horen.
P.S.: nemmir ej taal |
Beetej respect he ouwe :p
Ik wil dat setje zeer serieus. Anders had ik er niet om gevraagt. |
|
|
| Little Theseus |
Ik vind het gewoon een vies mannetje :wtf: |
|
|
| New Wave |
| Maar heeft iemand dat setje ? :) |
|
|
| magrec |
Gaat het wel goed met je tim??
Je bent echt ziek volgens mij ;) |
|
|
| Chicane |
[17:51] playing: "Armin Van Buuren - Club Eau The Hague 10-26-2002" .:192kbps|Stereo|405:28:.
550mb :D ik was er bij en was wel een vermakelijk avondje toen, vooral de terugreis he Glan en Jap? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hier ken je hem downe: click here ;) |
:D fakker! :p |
|
|
|
|