return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות
View this Thread in Original format
fusi
וכמו שהכותרת אומרת - יש גלריות באוויר (בנט) מהטיול שלנו שהסתיים לפני פחות משבוע (13 - 21 בספטמבר 2004). תוכלו למצוא אותן מפוצלות
:לפי הסדר בשלושת הקישורים הבאים

http://www.pbase.com/ibiza2004september1
http://www.pbase.com/ibiza2004september2
http://www.pbase.com/ibiza2004september3

!בתיאבון

נ.ב: ריוויו כרגיל יבוא מאוחר יותר כשהיצירתיות ומס' תאי מוח אבודים ישובו למקומם הטבעי. טה טה
:eyes: :p
FederalBI
לא יכול לחכות לריוויו!!!
eXeTik


*eXeTik runs to "toysrus" :D

ואיזה ענק זה החולצות האלה של "באנו חושך לגרש"
מאיפה כל הציוד ראבאק?!
fusi
HOME MADE!
(רובו לפחות)
:toothless :gsmile:
-CosmicFire-
איך משיגים את כל החולצות האלה עם החוטים והכל
אני חייב לפחות אחת 2
fusi
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים
:haha:
princess cc
איזה תמונות חבל"ז!
:)
סוף!
יאללה ירון תתאושש תעלה לנו ריויו... חיכינו לזה כל השבוע:)
אדיר ככה אה? מה עם ההסכם שלנו?
איפה התמונה שהבטחת?
"סיסי הייתה פה" אומר לך משהו?:whip:
THE_BLUE_DRAGON
צחוקים!!!
:disbelief
sabi10
פשששששששששששש...

עושה לי חשק גם לנסוע ולצלם קצת :rolleyes:

וממה עשיתם את החולצות...??
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by fusi
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים
:haha:


עזוב איך עושים
תארגן לי אחת אני קונה

Viperon
חחחחחחח איזה חולצות מגניבות אולי תעשה יל אחת?
yaman
תמונות יפות

בטח נהינתם חבל על הזמן


אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement