|
איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| fusi |
| quote: | Originally posted by yaman
תמונות יפות
בטח נהינתם חבל על הזמן
אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות????? |
אני לא צלם של אתרים מסחריים, אלא צלם פרטי. יענו אני מצלם לעצמי/חבריי ומה שבראש שלי, ולצלם כוסיות מארץ אחרת ממש לא הייתה אחת ממשימותיי. את הג'וב הזה אני אשאיר לצלמי לילה/אטרף ושו"ת
:tongue3
וחוצמזה הרוב שם כוסיות, אז לצלם כל בן אדם שני זה קצת בעייה
:haha: |
|
|
| -CosmicFire- |
| נו אחי מה נסגר יש לי חולצה? |
|
|
| princess cc |
עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר?
איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי |
|
|
| Huge-A |
| quote: | princess cc עיזבו אותכם חולצות, ראיתם ת'שיער של אדיר?
איזה יופיייייייייייייייייייייייייייייי |
5 שעות להגיע לצבע המזדיין הזה
מנדרינה כתום סטיקלייט זוהר באולטרה
וכל זה 200 ש"ח אצל איציק סטייל:D
עינוי ראש אבל שווה!!!
ולגבי ה"סיסי גם הייתה פה" שאלה טובה שאני יענה עליה בפרטי ;)
ובקשר לחולצות חברה יש לי 4 מילים להגיד לכם..
פה זה לא שוק!!!!
:haha: |
|
|
| fusi |
:למי שמעוניין העלתי גם את התמונות מהיום וחצי האחרונים בטיול שאותם העברנו בספרד (ברצלונה, קטלוניה וכ"ו) לגלרייה הבאה
ספרד (לא איביזה), 21 עד 22 בספטמבר 2004
...הסברים לגבי התמונות בגלרייה הנ"ל (ויש הרבה) יתקבלו בשאיפה מאוחר יותר
:stongue: |
|
|
| princess cc |
| :) יפות כרגיל |
|
|
| Shahar |
נראה שנהניתם ושהיה בנזונה
אבל לא הבנתי
fusi
זה המחומצן עם העיניים הכחולות? |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
נראה שנהניתם ושהיה בנזונה
אבל לא הבנתי
fusi
זה המחומצן עם העיניים הכחולות? |
יאפ הכוסון עם העיניים הכחולות! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
יאפ הכוסון עם העיניים הכחולות! |
ואת הכוסית עם הגוף השחור:) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואת הכוסית עם הגוף השחור:) |
????????????????????????????????????????
לא הבנתי... וזה גם לא נשמע ממש טוב: גוף שחור, אבל אני אקח את זה כקומפלימנט כי אני בטוחה שלזה התכוונת יקירי:)
ואגב למה אתה לא מתחבר יותר?
הוצאת אותי מהויסיבול ליסט אה?
:whip: |
|
|
|
|