|
איביזה 2004 (ספטמבר) - הגלריות
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
| לא יכול לחכות לריוויו!!! |
|
|
| eXeTik |

*eXeTik runs to "toysrus" :D
ואיזה ענק זה החולצות האלה של "באנו חושך לגרש"
מאיפה כל הציוד ראבאק?! |
|
|
| fusi |
HOME MADE!
(רובו לפחות)
:toothless :gsmile: |
|
|
| -CosmicFire- |
איך משיגים את כל החולצות האלה עם החוטים והכל
אני חייב לפחות אחת 2 |
|
|
| fusi |
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים
:haha: |
|
|
| princess cc |
איזה תמונות חבל"ז!
:)
סוף!
יאללה ירון תתאושש תעלה לנו ריויו... חיכינו לזה כל השבוע:)
אדיר ככה אה? מה עם ההסכם שלנו?
איפה התמונה שהבטחת?
"סיסי הייתה פה" אומר לך משהו?:whip: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
צחוקים!!!
:disbelief |
|
|
| sabi10 |
פשששששששששששש...
עושה לי חשק גם לנסוע ולצלם קצת :rolleyes:
וממה עשיתם את החולצות...?? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by fusi
...זה לא איך משיגים, זה איך עושים
:haha: |
עזוב איך עושים
תארגן לי אחת אני קונה |
|
|
| Viperon |
| חחחחחחח איזה חולצות מגניבות אולי תעשה יל אחת? |
|
|
| yaman |
תמונות יפות
בטח נהינתם חבל על הזמן
אבל למה לא צילמתם קצת כוסיות????? |
|
|
|
|