return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Only-DJs failliet ?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Bellie
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 €) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers!

Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo.
Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite! :whip: :whip: :whip:
basd
quote:
Originally posted by Bellie
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig.

x2

Ben ook niet voor niks overgestapt op decks.de, goeie service, VEEL meer keus qua techno en nog een stuk goedkoper ook.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bellie
Aanbod was laatste tijd (op technogebied dan) echt zwaar matig. Had al maanden niks besteld en vorige week weer eens wat besteld (55 €) en paar dagen later is die site ineens offline. Ruim een week later nog steeds niks ontvangen van die lijers!

Belachelijk dat ook gewoon nog bestellingen aannamen enzo.
Waarschijnlijk dus gewoon mn 55 euro pleite! :whip: :whip: :whip:


Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!


DAt zal nogal moeilijk worden als ze echt failliet zijn. Dan kun je meestal wel naar je geld fluiten.
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
DAt zal nogal moeilijk worden als ze echt failliet zijn. Dan kun je meestal wel naar je geld fluiten.


Je kan nog kijken voor teruggave.
Moet je kijken welke curator ze hebben. Daarmee contact leggen.
Effe KvK bellen. Zeggen dat je een schuldeiser. (moet je wel bewijs hebben dat je geld betaaldheb (giro ofzo) ) Contact opnemen met de curator en bespreken.
sndh
bij een faillisement wordt de inboedel enzo verkocht en de opbrengst verdeeld over de schuldeiser, maar dan in volgorde van grootte/belangrijkheid enzo. Dus de bank eerst, etc.... denk dat de 'klant' idd kan fluiten naar zijn/haar geld.
Blik
klant komt pas als allerlaatste aan de beurt om geld terug te krijgen
Chicane
Wanneer wordt de inboedel geveild? :D
sndh
Precision postte op het T.nu forum dit:
quote:

Hey folx...

I read everywhere that Katana's Only-djs.com is down, we ( 5 employees ) of only-djs.com dont know the 100% truth. If there is any news from o-d's part, i will keep you posted. For now, we can only pray that this isnt the truth, and if so, it would be F*CK*D.

Take Care!


waarom hij niet weet wat er omgaat ontgaat me een beetje...Ook waarom de site eerst compleet down was, geen server oid, en nu weer under construction is, snap ik niet echt.
Vraag me echt af wat er aan de hand is
:sadgreen:
New Wave
Misschien dat onze grote vriend Akira nu weer meer tjid heeft voor wat terror producties.. TIESTOOOOOOOOOO :D Het is weer tijd voor kwaliteit...geen trance-kwantiteit :D

DJ_Siesta
hahahaaha lekker genakt als je net wat besteld had

gewoon op CDR doorgaan, ook een optie;)
Bellie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is best wel behoorlijk slecht! Dat zou helemaal stupid zijn, als je dan je geld kwijt bent. Dan hebben veel meer mensen ditzelfde probleem neem ik aan.
Snel je bank bellen, geld terugvorderen!


Nou ik heb met de bank gebeld en ze kunnen het geld alleen terughalen als het via incasso was gegaan. En het was dus overgemaakt via internetbankieren en dat ging niet lukken.

2 Tim: Op de site van de KvK staat niet dat ze failliet zijn alleen dat ze uit het handelsregister zijn gehaald. Dus ik kan ook niet zien wie de curator is. Dat hoort er wel bij te staan toch als ze failliet zijn????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement