return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Only-DJs failliet ??
View this Thread in Original format
TranceFool
De website is al een aantal dagen pleite en ze zijn uitgeschreven bij de KvK las ik ergens anders. Iemand die er meer over weet??
Tim81
Of ze hebben genoeg verdiend ;)
New Wave
Meneer Katana is er dus toch mee gestopt.
Ik heb hem 2 jaar geleden geintervieuwd en toen zei hij dat hij de platenzaak weg ging doen (BPM-records). Wellicht is hij bezig met een nieuw bedrijfje. wie zal het zeggen?
MaGiK54
Je bent niet de enige die zich dit afvraagd: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=211226
dj_spare
ik vroeg het me ook al af ja... ze zijn nu ongeveer al een week down... zou er niet aan moeten denken dattie weg is :( had precision al een mailtje gestuurd, maar die reageert ook niet...
Chicane
BPM was al een tijd lang pleite daar, als je wel eens in de winkel in Zoetermeer kwam dan zag je de borden dat de ruimte te koop was al hangen. Er werd mij steeds verteld dat ze ging verhuizen ergens tussen Leidsendam en Zoetermeer in, waar de PTT ook ergens zit.

Zou me niets verbazen dat ze pleitte zijn, zoveel goeie service hadden ze niet voor internet gebruikers, personeel was wel aardig en als je ze eenmaalde leerde kennen dan hadden ze al de platen voor je klaar liggen (thnx Kim :D), maar vaak kreeg ik het idee dat de andere gasten die daar rond liepen zoiets hadden van wtf moet jij hier n00b.
AversusZ
wat ik begreep was dat de site vernieuwd werd en daarom een tijdje niet bereikbaar is :conf:

ze waren toch ook nog verhuist naar een nieuw pand?
jp
Volgens Flock is de stekker eruit...
dj_spare
ja ik lees het nu ook... not good not good... ze zijn ook al uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel
DjRV
snap er niks van,ben er laast nog geweest samen met Donna op de nieuwe lokatie,niks aan de hand leek het,raaaaaaaaaaaaar

blup
zo vaag?? :S
't laaste wat ik heb gezien is dat ze de site gingen vernieuwen.. Nu ligtie er idd uit...
Wat zonde.. ik kocht daaro altijd mn tracks..
Mischien dat vandaar alles met 90% korting soms weg ging?..

Beetje stom om zomaar oppeens de stekker eruit te doen..
(en eerst nog neer zetten dat ze down zijn voor 'maintaince'...)
SnuggLe
Lekkere communicatie dan........dude!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement