|
Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
|
View this Thread in Original format
| toka |
Hej alla glada partymänniskor!
LITE BILDER FRÅN PREMIÄREN:

Nu är det premiär för en ny klubb på News Club i Uppsala Lördagen den 2:a Oktober!!
Club Envy kommer att hålla till i en av Uppsalas största och rymligaste lokaler med bra ljud och ljus!!
Vi kommer att köra 1 gång i månaden till att börja med!! Det kommer bli mycket varierande teman och koncept vartefter!! Men det kommer vara helt fri från psy trance!!
Vi kommer att hoppas mycket på detta koncept och köra med olika gäst DJS, stora som små framöver!
Följande händer på premiären:
* 2 tjejer kommer att dansa
* DJ Mange (Trapdoor) kommer att spela!
* I Oozebar kommer vi köra lite mer alternativ musik, för dom som inte gillar techno/trance.
* Dj båset kommer att stå på en 80 cm hög scen (dubbelt så högt som idag) den kommer vara format som ett T och vara ca 4 meter lägnst fram och 2 meter längst bak.
* Fri entre före kl 22.00, Därefter 60:- ,vi kör till 02.00,
* Det är nu på Lördag (den 2 oktober), Det är alltså PREMIÄR DÅ!
* Ålder 18+
Hemsidan är under uppbyggnad men ni kan besöka den på:
http://www.news-club.tk/
http://newscafe.ilovedisco.com/
Frågor angående gäst spelningar eller annat tar ni enklast genom att maila mig på: [email protected]
Så jag hoppas det dyker upp en hel del folk nu på premiären och framöver och tittar förbi!
//Toomas / Toka |
|
|
| Vizay |
verkar vara ett sjyst koncept men jag känner mig lite förvirrad...
kommer det inte vara någon som helst trance i några former, vad gör då festpromotionen här? :) |
|
|
| toka |
| Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance! |
|
|
| FredAcler |
Toka: You've got mail ;):)
Verkar vara ett riktigt schysst upplägg som kan locka en ganska bred publik. |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by toka
Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance! |
ahh va bara jag som missförstod i min trötthet då :D great! |
|
|
| DjDanniKay |
Japp..då så, kommer att bli riktigt nice..! Jag kommer att öppna innan mange...! Kommer att bli fullt ös..!!
Tycker att folk skall ta sig hit till Uppsala på lördag..! Genom att publiken kommer nog (högst troligt) att vara väldigt bred så kommer det att spelas snäll melodisk trance av mig...!
/Daniel |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan tyvärr ska man ju på kombinerad inflyttningsfest/födelsedags fest på lördag :p Damn.... Hade ju vart kul !!! |
|
|
| toka |
| Börjar smått se fram emot premiären nu! :) |
|
|
| RebeL9 |
helt fri från psytrance?
gå och dö lixom |
|
|
| Amplifire |
| quote: | Originally posted by RebeL9
helt fri från psytrance?
gå och dö lixom |
Du är ju inte precis känd för att vara en öppensinnad person själv, när det gäller musikstilar alltså... |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Amplifire
Du är ju inte precis känd för att vara en öppensinnad person själv, när det gäller musikstilar alltså... |
det gäller bara hardstyle. |
|
|
| DjDanniKay |
| Jaa..varken hardstyle eller psy kommer att finnas med denna kväll..just pure trance..!:P |
|
|
|
|