return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Premiär: Ny klubb i Uppsala! Club Envy @ News Club 2:a Oktober!
View this Thread in Original format
toka
Hej alla glada partymänniskor!




LITE BILDER FRÅN PREMIÄREN:









Nu är det premiär för en ny klubb på News Club i Uppsala Lördagen den 2:a Oktober!!

Club Envy kommer att hålla till i en av Uppsalas största och rymligaste lokaler med bra ljud och ljus!!

Vi kommer att köra 1 gång i månaden till att börja med!! Det kommer bli mycket varierande teman och koncept vartefter!! Men det kommer vara helt fri från psy trance!!

Vi kommer att hoppas mycket på detta koncept och köra med olika gäst DJS, stora som små framöver!

Följande händer på premiären:

* 2 tjejer kommer att dansa

* DJ Mange (Trapdoor) kommer att spela!

* I Oozebar kommer vi köra lite mer alternativ musik, för dom som inte gillar techno/trance.

* Dj båset kommer att stå på en 80 cm hög scen (dubbelt så högt som idag) den kommer vara format som ett T och vara ca 4 meter lägnst fram och 2 meter längst bak.

* Fri entre före kl 22.00, Därefter 60:- ,vi kör till 02.00,

* Det är nu på Lördag (den 2 oktober), Det är alltså PREMIÄR DÅ!

* Ålder 18+


Hemsidan är under uppbyggnad men ni kan besöka den på:

http://www.news-club.tk/
http://newscafe.ilovedisco.com/


Frågor angående gäst spelningar eller annat tar ni enklast genom att maila mig på: [email protected]


Så jag hoppas det dyker upp en hel del folk nu på premiären och framöver och tittar förbi!

//Toomas / Toka
Vizay
verkar vara ett sjyst koncept men jag känner mig lite förvirrad...
kommer det inte vara någon som helst trance i några former, vad gör då festpromotionen här? :)
toka
Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance!
FredAcler
Toka: You've got mail ;):)

Verkar vara ett riktigt schysst upplägg som kan locka en ganska bred publik.
Vizay
quote:
Originally posted by toka
Vizay: Klart det kommer spelas trance!! DJ Mange från Trapdoor kommer lira samt så kommer Danni Kay att spela en hel del schysst trance!


ahh va bara jag som missförstod i min trötthet då :D great!
DjDanniKay
Japp..då så, kommer att bli riktigt nice..! Jag kommer att öppna innan mange...! Kommer att bli fullt ös..!!
Tycker att folk skall ta sig hit till Uppsala på lördag..! Genom att publiken kommer nog (högst troligt) att vara väldigt bred så kommer det att spelas snäll melodisk trance av mig...!

/Daniel
SteveTranz4ever
Fan tyvärr ska man ju på kombinerad inflyttningsfest/födelsedags fest på lördag :p Damn.... Hade ju vart kul !!!
toka
Börjar smått se fram emot premiären nu! :)
RebeL9
helt fri från psytrance?
gå och dö lixom
Amplifire
quote:
Originally posted by RebeL9
helt fri från psytrance?
gå och dö lixom

Du är ju inte precis känd för att vara en öppensinnad person själv, när det gäller musikstilar alltså...

RebeL9
quote:
Originally posted by Amplifire
Du är ju inte precis känd för att vara en öppensinnad person själv, när det gäller musikstilar alltså...


det gäller bara hardstyle.
DjDanniKay
Jaa..varken hardstyle eller psy kommer att finnas med denna kväll..just pure trance..!:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement