return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Halloween på Docklands
View this Thread in Original format
Aendy
Är det någon (Gaby?) som har koll på om det kommer vara nån Halloween fest på Docklands i år?
NordLight
quote:
Originally posted by Aendy
Är det någon (Gaby?) som har koll på om det kommer vara nån Halloween fest på Docklands i år?



Gaby.. vår alldeles egen partycentral ! ;)

NordLight
x-dream
quote:
Originally posted by NordLight



Gaby.. vår alldeles egen partycentral ! ;)

NordLight


Det kan man lugnt säga att hon är.....

Hon har koll på det mesta om vad som händer uppe i stockholm trance/techno liv.....
Aendy
Hip and happening! Jag har en bild i huvudet av Gaby som en riktig partypingla.
reveal
nån som känner/har sett/har sett på bild/etc Gaby in action? :)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
nån som känner/har sett/har sett på bild/etc Gaby in action? :)

Hon känner juh tydligen min brorsa så han vet nog men han svarar itne på mina SMS :mad:
Vilket rå-pucko!
Gaby
Halloween 2001 - Night of the living PEZ-heads

Namn: Halloween 2001 - Night of the living PEZ-heads
Datum: 2001-11-03
Arrangör: ROTOR & Moonflower
Tid: 22.00-08.00
Plats: Docklands
Stad: Stockholm
Pris: förköp: 160+avgift, i dörren: 190kr
Ålder: 18


Live:

- Etnica (Spirit Zone/MDMA, Italy)

DJ's:

- Max Lanfranconi (etnica/pleiadians, italy)
- Faceless (kalimax / hotch potch prod.)
- Daniel a.k.a Cascade (hotch potch prod.)
- gen.6 (hotch potch prod.)
- Organysm (rotor)

Annat:

Det är dax för den årliga Halloweenfesten på Docklands! I år tar ROTOR och Moonflower hit inga mindre än legendariska Etnica, så skeletten kommer definitivt att vibrera nere i gravvalven! Osmakliga dekorationer och hängda lik utlovas. Kom utklädd, gärna död! Eller kanske som ett PEZ-head?

Ett begränsat antal biljetter finns hos Saturn Return (Tyska brinken 32, Stockholm. Tel: 08-212089), Flexible Record Shop (S. Hamng 49-57, Göteborg. Tel: 031-159808) samt hos Cosmic One Records (Torgg 4, Malmö. Tel: 040-301000). Köp biljett eller kom i tid!
Gaby
Oj oj vad ni var nyfikna!! :toothless
Jag ska väl sätta ut nån bild så fort jag har scanat nåt...

Mindshooter: Kan vara så att du sms till fel nr! Din brorsa har bytt mob nr.

Är det nån som ska på Halloween partyt på Dockan? eller ska ni till Munchen?

Jag vet inte riktigt vart jag ska dra...förra året på Dockan var lite så där...
x-dream
Klart att vi är nyfikna på hur du ser ut....

En sådan trevlig tjej som du är....Och håller kolla på det mesta om vad som händer uppe i stockholm...

Synd att jag inte bor där uppe bara....
Gaby
oj oj va du e gullig!!!

NordLight
CYBERFLIRTING !?

;)
x-dream
quote:
Originally posted by Gaby
oj oj va du e gullig!!!


:eyes: :eyes: :eyes:

Klart att man är det.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement