|
Laszlo - September House Promo (Tribal & Latin)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Hej alla glada!
Sent om sider kommer här en ny mix från mig. Denna gången jämförelsevis lite lugnare mot vad det brukar vara. Det mesta (förutom kanske de två första låtarna) är tribal house, sen finns det en och annan latin och jazzinfluerad dänga däribland också.
Högerklick: Spara mål som 192 kpbs, 75 min, ca 100 MB.
Tracklist:
1. Axwell - Feel the Vibe
2. Conjestion - Conjestion (Någon knasig remake av Flashdance)
3. S.U.M.O - Supra Sumo (A1 Supra Bounce)
4. DJ Joe K - Salvador (Extended)
5. Tribal Spain - Tribal Spain (A1)
6. Lee Cabrera - Voodoo Love [Jesse Garcia Remix]
7. DJ Török & Zóla - Akarom [Remix]
8. Bongolovers - Salida del Sol
9. Sterbinszky Budapest Paráde 2003
10. Serenity - CJ's Groove [Tony Anderson Re-edit]
11. Jessie Garcia - Latino Activo
12. Marascia pres. De Rumbar - A Bailar de Senite
13. Laurent Wolf - Saxo
14. Sander Kleinenberg - United Rhythm
15. Bonanza Bonzai - Valami véget ér (Andrewboy & Denis Clark Remix)
Väntar med spänning på era kommentarer :) |
|
|
| Connector |
| coolio... tankar! |
|
|
| montana |
| tackar laszlo, det där var en jävligt najs tracklist, laddar ner direkt |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | 14. Sander Kleinenberg - United Rhythm
|
Den där är jävligt nice. Heter den inte United in Rhythm? Vilken label är den släppt på? Visste inte att den hade släppts på 12". |
|
|
| Kaveh |
| Oooh jävlar va nice set Lazslo. Mer sånt här! :D Sjukt bra. |
|
|
| Connector |
| Hmmm... Märkte en sak när jag lyssnade igenom din mix, nämligen att tribal & latin inte är min grej ;) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Laszlo
15. Bonanza Bonzai - Valami véget ér (Andrewboy & Denis Clark Remix)
|
HERRE JÄVLAR! DÄR ÄR DEN JU!! har letat som en idiot efter den!!! (kände bara till namnet, inte artisten) :eyes: :eyes: :eyes:
*LADDAR NER I LJUDETS HASTIGHET* |
|
|
| ShyTrance |
tankar nu :)
som son till sydamerikaner måste man älska latin influerad musik :toothless
återkommer med kommentarer senare |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by RebeL9
Den där är jävligt nice. Heter den inte United in Rhythm? Vilken label är den släppt på? Visste inte att den hade släppts på 12". |
Givetvis gör den det - mitt fel :) Det är tyvärr bara första hälften av mixen samt någon ytterligare låt som är från vinyl, dock inte denna. Vet inte om den släppts på 12:a
| quote: | Originally posted by Kaveh
Oooh jävlar va nice set Lazslo. Mer sånt här! :D Sjukt bra. |
Tackar och bockar! Kul att du gillade :) Sabbade någon övergång, men det är sånt man får leva med.... :)
| quote: | Originally posted by Connector
Hmmm... Märkte en sak när jag lyssnade igenom din mix, nämligen att tribal & latin inte är min grej ;) |
Äh - du har bara inte insett det än :)
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
HERRE JÄVLAR! DÄR ÄR DEN JU!! har letat som en idiot efter den!!! (kände bara till namnet, inte artisten) :eyes: :eyes: :eyes:
*LADDAR NER I LJUDETS HASTIGHET* |
haha - den är überskön! :) |
|
|
| mr_fisken |
| Så det blir lation house att lyssna på under vägen till jobbet idag;) |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Givetvis gör den det - mitt fel :) Det är tyvärr bara första hälften av mixen samt någon ytterligare låt som är från vinyl, dock inte denna. Vet inte om den släppts på 12:a
|
aha då klippte ut den år en mp3 med Sander och använde den i mixen? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Oki doki... laddar hem nu å lyssnar snart på mixen :gsmile:
Vad är den mixad med CD ? Vinyl ? CD/Vinyl ? Mix Meister :D ?
http://liquidsunsets.mine.nu:8000 |
|
|
|
|