return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Armada presents 'Famous'! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
Rv lijkt me wel een geschikte kandidaat voor Voorzitter van de armada fanclub :D


LOL
AxePlode
Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven... :(

maargoed, heel misschien dat ik ook kom :)

markus schulz draait wel rlx, lemon8 ook. marnix en brian s hebben de afgelopen jaren op sensation geopend en die hebben wel leuke plaatjes gedraait maar niet echt top... valt me een beetje tegen dat ze die gevraagd hebben...
basd
quote:
Originally posted by AxePlode
Ik woon echt aan het verkeerde teringeind van dit landje, wanneer komen er nou es relaxe feestjes in eindhoven... :(

Eindhoven is nou niet echt erg ver weg van de meeste lokaties hoor, je moet er wel een beetje wat voor over hebben.. De meeste mensen hier zitten wel vaker lang in de trein / auto voor een feest, da's alleen maar leuk en gezellig.

Ga eens een tijdje in Noordoost-Groningen ofzo wonen, en kom dan terug :)
Bouma-Bros
Nu online: http://www.famousnight.nl/

MaGiK54
Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken.
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Grote kans dat ik de 27e november even ga kijken.


+1

Gelukkig is het op een zaterdag
Roos22
Ziet er goed uit! I'm there!

Eindelijk wat leuke feestjes in Panama!
AxePlode
quote:
Originally posted by basd
Eindhoven is nou niet echt erg ver weg van de meeste lokaties hoor, je moet er wel een beetje wat voor over hebben.. De meeste mensen hier zitten wel vaker lang in de trein / auto voor een feest, da's alleen maar leuk en gezellig.

Ga eens een tijdje in Noordoost-Groningen ofzo wonen, en kom dan terug :)


het is best te doen met de trein enzo maar dat is elke keer zo'n gekloot en ik moet ff wat mensen zien te vinden die met me mee willen enzo. maar als ze nou ook relaxede feestje in eindhoven hadden zou me dat wat beter uitkomen weet je ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by AxePlode
het is best te doen met de trein enzo maar dat is elke keer zo'n gekloot en ik moet ff wat mensen zien te vinden die met me mee willen enzo. maar als ze nou ook relaxede feestje in eindhoven hadden zou me dat wat beter uitkomen weet je ;)


Even beter het forum lezen:

19-11-2004 Everybody Again @ Rechter Eindhoven
Area 1: Sander Kleinenberg (5 hour set)
Area 2: Dj Remski, De La Sarge.

Entree: 10 euro.

Lijkt me toch wel een relaxt feessie en in Eindhoven :)
emre
Tim81 en ik hebben ons samen met 2 vrienden en met de hele zooi bekenden in de Panama goed vermaakt de 27e in de Panama!!

Klein stukje Mischa Daniels gehoord (klonk best lekker), toen een stuk Lemon8 wat erg lekker klonk. Daarna naar zaal 2 om El Sandro ff te supporten en dat was geen straf!! Bouma junior was goed bezig en hij draaide de voor mij beste plaat v/d avond --> die knaller die Prydz icm met Adeva heeft gemaakt :crazy: Helemaal los :tongue3

Vervolgens hele set van Markus gehoord en die klonk een stuk beter dan ik de laatste tijd van hem gehoord had .... was het geloof een beetje kwijt maar hij is op de goede weg terug :toothless

All in all een hele vermakelijke zaterdagavond :)

MaGiK54
Wasset nog een beetje druk ???
emre
Redelijk --> druk genoeg om zaal 2 open te gooien
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement