|
Armada presents 'Famous'! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Speciaal voor Emre ;)
ElSandro @ Famous (27-11-2004)
01. Erikah Badu & Ewan Kaye - On And On (Chunkyaffe Mix)
02. JF Sebastian - Untitled
03. Mannel - Cruel Summer (Dub Mix)
04. Chiapet - Westworld (Skylark Remix)
05. Hiratzka & Kazell - In Your Eyes
06. Eric Prydz & Adeva - In & Out
07. Paris & Healey - Ripped
08. Coca & Villa - La Noche
09. Hawaii Meets PFN - Improvise Your Rhythm
10. Max Graham Feat. Jessica Riddle - Gone |
|
|
| Matthijs |
Was weer een gezellig avondje in de Panama inderdaad! Markus Schulz sloot de avond af met een paar verrassend stevige platen voor zijn doen (Marco V. - Automanual en Mauro Picotto - This Time, This Place :crazy: ).
El Sandro was ook zeker goed bezig in de tweede zaal, waar hij moest warmdraaien voor Mischa Daniels. Ze hadden het echter beter andersom kunnen programmeren, want toen Sander klaar was liep de zaal ook meteen leeg. :D
ps: Emre, heeft je oma misschien nog wat van die roze gordijnstof over?? Ik wil er ook zo'n mooie blouse van laten maken!! :wtf: :haha: |
|
|
| Partyhardy! |
Ik hoorde al dat het een super avond was! :) erg klote dat ik er niet bij kon zijn! :(
| quote: | Originally posted by Matthijs
.....en Mauro Picotto - This Time, This Place :crazy: ) |
hè, welke? ;) :p is die NEW ofzo? :D |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Markus Schulz sloot de avond af met een paar verrassend stevige platen voor zijn doen (Marco V. - Automanual en Mauro Picotto - This Time, This Placeha: |
zozo kan meneer Schulz meer draaien dan zn eentonige Coldharbour trance ??
misschien moet ik m nog een x live zien dan :cool: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
hè, welke? ;) :p is die NEW ofzo? :D |
haha ja was nog een white lable, heel speciaal allemaal! :eyes: ;) Nee je hebt gelijk, het moest inderdaad 'new time, new place' zijn. :D
| quote: | | Originally posted by emre Deze bedoel je? Het is meer paars |
Nee ik bedoelde een andere gozer die er zaterdag ook was, hoewel deze inderdaad ook heel fout is! :eek: |
|
|
| emma |
Ik vond het erg gezellig feestje.
Eerst even opwarmen met Mischa Daniels, dansvloer was nog niet helemaal vol maar mensen begonnen toch al wat te shaken.
Toen nam Harry Lemon het van hem over, draaide wel ok maar niet echt speciaal, als we even naar de WC gingen kwamen we tot de leuke vaststelling dat het klein zaaltje open was met Mister Elsandro.
Ja, je draaide echt lekker hoor.. Toen begon het feest pas echt ;)
Dan zijn we weer naar de main room gegaan voor Markus, hij haalde zowat al zijn klassiekertjes boven, had eigenlijk een vernieuwende set van hem verwacht maar uiteindelijk stoorde het me niet (integendeel) dat hij al die typisch lekkere Markusplaatjes van het afgelopen jaar ging draaien. Ik wou ook nog graag even ridgewalkers horen met Find omdat ik die wel vond passen in de categorie 'typische-Markus-platen' dus ben ik hem maar even gaan aanvragen. Kon mijn dansspieren dan ook niet bedwingen toen hij hem ging draaien.
Was geslaagd feestjes met leuke DJ's en aangenaam publiek!
foto'tjes staan voorlopig al op mijn eigen site : http://www.emmaspartypictures.com/Pictures/Famous/ |
|
|
| Partyhardy! |
Vanaf nu mag Emre niks meer zeggen :haha:
klik hier |
|
|
| Tim81 |
Lekker bekkie emre!
Deze mag er ook zijn...boukhari in the house!
Wat is er nou zo bijzonder aan dat shirt?
 |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Vanaf nu mag Emre niks meer zeggen :haha:
klik hier |
Don't hate me cause I know how to accesorize :wtf: |
|
|
| Tim81 |
| En op phono.nl staan ze ook... het lukt even niet om ze te plaatsen, maar Emre volgende keer maar weer aan de 7up ;) |
|
|
|
|