return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אביזרים מגניבים למסיבות שוות
View this Thread in Original format
Dr.SuS
תמיד יש דברים "מגניבים" להביא למסיבה טובה שרוצים גם להנות וגם להרשים
אם אתם מהאלה שעולים על העמוד הכי גבוהה לרקוד כמוני
בכל מקרה, זה עושה טוב, ואני לא מדבר על החולצות שקונים באמסטרדם או על דברים מיוחדים שקונים אני מתקוון הום מייד
כמו הרעיון שלי

סטיקלייטים זה דבר נדוש כי כבר לכל אחד יש אותו ביד ברוב המסיבות ה"גדולות"

כשהייתי קטן הייתי נכנס למועדון ע"י הרשמה של הסלקטור אם זה חולצה עם השם של המועדון או אם זה גיגים אחרים הום מייד

אז זה הרעיון שלי שגיגים למסיבות שהרבה אנשים התלהבו ממנו

אתם מכירים את המאווררים הקטנים האלה מפלסטיק שקונים בכל מקום או מקבלים מתנה לפעמים עם קונים בטריות או דברי חשמל אחרים?
יופי, מדביקים סטיק לייט ללהבים עצמם בצורה מאוזנת או עושים ע"י התכה של הפלסטיק קצת מקום לסטיק לייט להכנס (כי אחר כך זה יכול ליהיות גם מאוורר וצריך מאוורר לפעמים במועדון...) קיצר מה שיוצא מכל זה הוא סטיק לייט מסתובב, שתיים בשתי צבעים שונים נראה מגניב לאלה וגם שונה !
עם זה אפשר לעשות ג'גלינג (מחברים חוט) או סטיק מחברים למקל מלמעלה ולמטה

קיצר רעיון שהמון חברה "קלברים" אהבו מקווה שזה יעזור לכם במשהו...
אבל תודו שנחמד..:eyes:
Dr.SuS
אה כן היה עוד רעיון לחבר שלי
הוא הביא כובע פונפונים וחבר לכל אחד סטיק לייט קטנים (שבדרך כלל מכניסים לפה)
אבל הוא התלונן כל הזמן שחם לו בכבוע אז נתתי לו מאוורר : )
KosmiK-G8
וואלה הוכחת שיש לך אוצר מילים..
והטרד שפתחת פה מעניין למדי נראה איך זה יתפתח במיוחד שכשיש לנו בפורום הזה אנשים בעלי מוניטין מוכח בתחום כמו
fusi
hugh-a

:)
מחכים לפוסטים שלכם חברה


ולגבי עצמי
אני חושב שכולם זוכרים טוב מאוד את החולצה שלי מארמין...
אני רואה אותה כל יום
היא על המחשב
אני עדיין חושב מה לעשות איתה
למסגר לא למסגר
דבר אחד בטוח
עדיין לא כיבסתי אותה
והטלתי וטו על קירוב מכונת כביסה לרדיוס של פחות מ-2 מטר ממנה:)


דווקא דבר מעניין היה בפרי כשהבאתי את העצומה
עכשיו יומיים לפני הארוע ספרתי לאחד מאנשי נקסט בטלפון על הרעיון
לא ידעתי למי סתם יצאה לנו שיחה של 5 דקות כשהוא כולה התקשר להזמין אותי לפרי (כשכבר היו לי כרטיסים אבל לא משנה) קיצר אני מגיע קרוב לעמדה ומישהי שראיתי בכניסה שעובדת איתם בתור זאת שמבקשת בכניסה להרשם היתה בפנים על העמדה בגלל שדברתי איתה קצת בכניסה גם על הפרויקט בקשתי ממנה שתכניס אותי
היא אמרה שהיא תבדוק קיצר היא הלכה דיברה עם מישהו אחרי דקה הוא חוזר שואל אותי" אתה אילן" אני עושה לו כזה כן
אז הוא אומר לי שהוא זה שדבר איתי בטלפון
קיצר אמרתי לו וואלה נעים מאוד להכיר
ואמרתי לו תגיד יש מצב שאני יכנס להצטלם עם פרי..?

הוא מסתכל על הצלם מכניס אותי פנימה ואומר לצלם
"צלם אותו עם פרי"
חזק
fusi
Dr.SuS
קודם כל סחה על ההשקעה ועל הרעיון להתקדם מעבר לג'ינס וטי-שירט במועדונים


מבלי לזלזל, מה שאתה עוד לא למדת אני כבר הספקתי לשכוח
:toocool:

:הוכחה
CYBERS ARE US

אגב על רעיון המאוורר חשבתי כבר לפני 3 שנים, ואפילו תוכל לראות
משהו בסגנון אבל הרבה יותר אפקטיבי בחלק מהתמונות בקישור מעל

אם יש לך עוד הצעות מועילות אז שדר
sabi10
quote:
Originally posted by fusi
Dr.SuS
קודם כל סחה על ההשקעה ועל הרעיון להתקדם מעבר לג'ינס וטי-שירט במועדונים


מבלי לזלזל, מה שאתה עוד לא למדת אני כבר הספקתי לשכוח
:toocool:

:הוכחה
CYBERS ARE US

אגב על רעיון המאוורר חשבתי כבר לפני 3 שנים, ואפילו תוכל לראות
משהו בסגנון אבל הרבה יותר אפקטיבי בחלק מהתמונות בקישור מעל

אם יש לך עוד הצעות מועילות אז שדר



אפתח בזה שאומר שאני סוגד לכם.....:D

אבל אני חייב לדעת...אני זוכר שראיתי אתכם אצל ארמין בינואר השנה, והיה לכם על החולצה מסך קטן שרץ עליו הכתובת ארמין ואן ביורן...
אני חייב לדעת איך זה עובד..
princess cc
אפשר לחבר סטיק לייט באזיקונים למקציף קפה המסתובב,
אפשר לחבר לויברטור, או למיקסר אבל הכי פשוט
לחבר לאוזניים לתחת ולנחיריים ולעשות סלטות באויר...
ואם אתה רוצה להיות ממש אבל ממש מקורי אפשר ל"השאיל" פרוג'קטור מעזריאלי...


:haha: :haha:
סתם נו... רעיון יפה:)
Dr.SuS
דבר ראשון אני חושב שאנחנו מכירים
היינו היחידים במסיבות בזום וב58 שהשקיעו
אם זה אתה...
גר בת"א קרא לעצמו פיוזן... ג'ינג'... חולה נפש... נרא הלי מתאים...
ערן או משהו דומה המקורי אני חושב...
בכל מקרה אני בן 26 אז ללמד אותי אולי בקטע של אופטיקה כן כי עם זה אני לא מתעסק, גם לא החולצות הקנויות האלה בעיקר (עם האקוליזר עליהם או הטקסט שהוזכרו קודם) אני מתכוון הום מייד לא אמסטרדם או "מנז" מייד.
ומה שכן אני יכול ללמד אותך זה בקטע של בגדים כי אני מעצב את שלי
אחד מהם מיוחד חולצה מכנס לסטיקלייטים אבל זה לא משהו שהחברה פה יכולים לעשות בבית ובגלל זה לא הצעתי אותו כמתכון

בתכלס הבאתי אותו לפורים באומן ב2002
ולאוקטופוס עם סשה לא זוכר מתי
ואהה וטיאסטו בזום... כמובן...
אולי ארמין :) ככה תדעו מי אני :toothless

בכל מקרה מי שמכיר מכיר מי שלא הפסיד לדעתי
זה חולצה שחורה עם לוגו אדום שמחובר אליה תלאים חצי לבנים חצי כסף שאני שופך עליהם סטיקלייטים בצבעים (הסטיק לייט עצמו תמיד ירוק) אז אם אפקטים של ניילונים אני הופך את זה לצבעים
קיצר יש תלאים כאלה כמעט בכל החלוצה והמכנס, רק שבגלל שזרחן הוא חומר מסרטן עשיתי הגנות שמפרידות את התלאים ממגע ישיר בגוף, אחרת זה מסוכן...
גם צריך לכבס את זה אחר כך במכונה לחוד והכל קיצר מסובך אבל שווה, בגלל זה אני לא הולך איתה הרבה
Dr.SuS
ראיתי את התמונות
חחח מה זה איש תשאיר קצת אור בבית..:haha:
אתה רוצה להגיד לי שכל זה אתה עשית?

ועוד שאלה
איפה אתה מחביא את הבטריות :crazy:
eXeTik
הייתי בדיוק כמוך פעם
לא הייתה מסיבה אחת שלא הייתי בא עם איזה משהו מיחד- אם בזמנו זה היה סטיקלייטים או כל דבר אחר
או שסתם רוקד בעמדה הכי גבוהה

עברו אותם ימים... היום אני נהנה לבוא "רגיל"
Huge-A
מישהו אמר מפריע ???:D

סחה על ההשקעה .. אולי אתה זה שתביא לנו את הרעיון הבא לבגד מיוחד..
מי יודע ..:conf:

אני אדיר נעים מאוד ה- HUGE שלא פוחד מחושך.. :disbelief

fusi
לא שאני מזלזל במישהו מכם "המשקיענים" אבל לרמה של טירוף בלבוש ואביזרים שאני (וחלק מחבריי) הגעתי לא הגיע אף אחד בשום מקום בארץ או בעולם כולו (אם היית מכיר אותי יותר טוב היית יודע שיש לי נסיון עשיר בקלאבינג ברחבי העולם ולא רק בארץ). וכן גם אנחנו מכינים/משפצרים/משפצים את רוב הלבוש והאביזרים שלנו בעצמנו, או כמו שאתה אוהב לקרוא לזה "הום מייד". ויותר מזה - יש לנו תופרת מקצועית אישית שדואגת לעמול לנו על הבגדים, הכל לפי תכנון ודרישה שלנו מראש

אני יכול להמשיך לדבר על הנושא עד מחרתיים, אבל מאחר וגם אתה נראה לי לא פרייאר בנוגע להשקעה בקלאבינג אני מעדיף להיפגש ולהראות לך מה יש לי להציע וכמו כן לראות ולשמוע מה יש לך להראות ולהגיד

ובנוגע לשאלה שלך לגביי - אז כן יצאתי הרבה לאלנבי 58 ולזום ומאז ומתמיד הייתי ידוע כ"פיוז'ן". רק מה, שמי הוא לא ערן אלא ירון, אני גם בן 26 וגר בחולון מזה 18 שנים כבר. יכול להיות שאני זה הבחור שאתה מדבר עליו ויכול להיות שלא. גם ככה הזיכרון שלי לא מתפקד במיטבו במסיבות ולכן כדי לדעת אם אני מכיר אותך מהעבר אצטרך לראות אותך ב"לייב" או לפחות כמה תמונות שלך


נשתמע
Dr.SuS
ואללה, סבבה, צודק
הממ תמונה יש לי כרגע אבל אין לי איפה לאחסן אותם על הרשת
(כיוון יהיה טוב)
אני חושב שזה אתה בכל מקרה
גם זכרוני דל משאבים כטבעו הבסיסי

אל אף, שלטעמי בקטע של אופטיקה זה "עובר" תשומת לב, כי בדרך כלל זה לא אביזר אחד ואז אתה הולך למנורת 100 וואט מהלכת
אל אף שזה נחמד זה גיג, אני כן מנסה איך שהוא להתערבב בקהל ולא ממש לבלוט, יותר בשביל הכיף שלי, אל אף שאני בטוח שזה הכיף שלך ואני לא מפקפק בזה, עניין אישי יותר...

בכל מקרה, אני אנסה לשים פה תמונות איך שהוא (עזרה תיהיה טובה)
ומקסימום כבר נזהה אחד את השני בוואן דייק, אני כמעט בטוח...
אל אף שאני יהיה גם באוקנפולד רק בלי החולצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement