return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 
Namedropping pt 1: Hvem har du på MSN'en din?
View this Thread in Original format
dj_alfi
tee hee... hvem kjente har du på din MSN?
Haak
jeg har Kimito Lopez!
Kimito
Jeg har Haaaaaaaaak :eyes:

Han som mekka Bass Shuttle .... ASS...OMFG....TUNEEEEEE :D
Haak
quote:
Originally posted by Kimito
Jeg har Haaaaaaaaak :eyes:

Han som mekka Bass Shuttle .... ASS...OMFG....TUNEEEEEE :D


showoff ass!
Kimito
..Er du her også :eyes: :eyes: Er du Norsk ? ... Jeg har alltid snakka Engelsk med deg jo :eyes: :eyes:


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Sand Leaper
:stongue: :stongue:
verminator
hah

ja det skulle du gjerne likt å vite ja!

det forblir en hemmelighet! :D :D
moore
quote:
Originally posted by Kimito
..Er du her også :eyes: :eyes: Er du Norsk ? ... Jeg har alltid snakka Engelsk med deg jo :eyes: :eyes:


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


Viste ikke at du var norsk heller :P
{Bad_Karma}
Har ikkje så mange djz på msn men eg lar det gå opp i babez :gsmile:
noonboy
Alfi

dj_alfi
tihi @ noonboy...

på tide å briljere litt :
jeg har misja helsloot... og lee haslam... og technikal..
emm... johnny dangerous... hmm... haak :D.. øøh... er det fler?
dave jay.. han er sånn a&r person for Insomnia Trax... og de skal snart launche Bounce Trax yay... perfect for me :D
verminator
hvem man har på lista er vel egentlig likegylding hvis man aldri prater med de.. eller de gidder å prate med deg
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement