| dj_alfi |
tihi @ noonboy...
på tide å briljere litt :
jeg har misja helsloot... og lee haslam... og technikal..
emm... johnny dangerous... hmm... haak :D.. øøh... er det fler?
dave jay.. han er sånn a&r person for Insomnia Trax... og de skal snart launche Bounce Trax yay... perfect for me :D |
|
|