|
Tenerife, The Canary Islands - 14.10.04 - 22.10.04
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
ובכן ח'ברה הגיע הזמן שלי גם לטוס לטיולון של שבוע בטנריף, האיים הקנארים.
טנריף, האי הכי גדול מבין האיים הקנארים
אומרים שזה אחד מהמקומות היותר יפים בעולם, קצת תמונות להמחשה
קצת תמונות חופים מהאי
ועוד קצת תמונות של מקומות תיור
בכל אופן בואו נגיד שאני ממש ממש הולך להנות!!:]
אני יתגעגע לכולכם!
שאני יחזור אני יתן סיקור ארוך ומפורט + תמונות שאני יצלם
אלעד בן דוד |
|
|
| KrazyDJs |
| תהנה אח שלי :) נתגעגע |
|
|
| -CosmicFire- |
תהנה אחי נצל את הזמן שמה בכיף תנסה לחרוש כמה שיותר ביום
אחרי זה תפספס וחבל (מנסיון) |
|
|
| sabi10 |
אווווווווווווווווי
טנריף....
מה שתרצה לדעת שאל....אחד המקומות היפים שהייתי בהם...
ואל תפספס את הלורו-פארק.
ותתכונן לטיסה של איזה 7 שעות....
הארבע תמונות הראשונות שלך הם מאיזור הצפון...השאר הם מהדרום, שם זה בעיקר חופים ומאות אלפי תיירים בריטים.... |
|
|
| princess cc |
תהנה!
נקוה שתחזור עם הרבה סיפורים מעניינים כמו של ירון
ומספקים כמו של חן;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
תהנה אלעד
חי טוב אתה תאמין לי
הלוואי עלי לצאת מהארץ בזמן הצבא
והלואי עלי שהשירות הצבאי שלי היה כמו שלך
:) |
|
|
| fusi |
אומנם זה לא אי באלרי כמו שאני רגיל ואוהב (מישהו אמר איביזה?) אבל בכל זאת תעשה חיים, תשתכר למוות ותתקוף הרבה בריטיות
:happy2: :happy2: |
|
|
| Huge-A |
תהנה תבלה תעשה חיים .. תזיין תשתכר ... רק דבר אחד אחי.
תשמור על עצמך ותחזור !! ;)
יאללה תהנה גם בשבילי .. |
|
|
| sh33p |
תהנהההההההה
נראה מקום בן זונהההההההה |
|
|
|
|