return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Onofficial Innercity Line-up!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Yarnie
Ik vindt het du echt wel een phatte line-up en ga hier dus ook zeker heen, jammer dat paul van dyk en armin en waarschijnlijk niet zijn. Wil echt nog wel een keer paul van dyk live horen.
magrec
DEZE LINE UP KLOPT VOOR GEEN METER.......................

en dat weet ik zeker...

enigste 2 dj's die 100% zeker zijn...

dj sirjamez
Sven Väth(staat op cocoon site)

en er komt geen hardhouse zaal voor zover ik weet....
Optimus Trance
quote:
Originally posted by magrec
DEZE LINE UP KLOPT VOOR GEEN METER.......................

en dat weet ik zeker...

enigste 2 dj's die 100% zeker zijn...

dj sirjamez
Sven Väth(staat op cocoon site)

en er komt geen hardhouse zaal voor zover ik weet....

Naja, zijn we ook weer uit de droom geholpen...T was ook te mooi om waar te zijn....(:(:(
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Optimus Trance

Naja, zijn we ook weer uit de droom geholpen...T was ook te mooi om waar te zijn....(:(:(

Zo mooi vond ik die droom niet. :p ;) Slappe line-up als dit grotendeels waar zou zijn. Waar zijn jongens als Dazzle, Montana, Cor Fijneman, Armin van Buuren, Ferry Corsten, Misja Helsloot, Scott Bond, Dave Seaman, Sander Kleinenberg, Lucien Foort?!?!
Optimus Trance
Mauro Picotto, Marco V, Mis Djax, Dana, Jon the Dentist, DJ Scot Project vind ik niet verkeerd hoor:D
M_Peror
quote:
Originally posted by Blik
ik heb zo m'n contacten :p

het stond ergens in de music discussion, maar het is dus unconfirmed

Ja die had ik daar neergepoot. Heb ik ook maar geleend hoor (ik heb niet zulke goede contacten :p). Maar 't is dus afkomstig uit het forum op id-t.com, daar had iemand die zei dattie goed was ingelicht (maar dat zeggen ze allemaal) deze line-up genoemd.

Blighty: Overigens ontkennen ze bij ID&T dat er problemen zijn met Tiesto. Dit zeggen ze er zelf over:

- "Waarom draait Tiesto nooit meer voor ID&T???"
"De reden daarvoor is dat Tiësto het momenteel erg druk heeft en veel optredens in het buitenland heeft en dus niet altijd kan. Zoals je waarschijnlijk weet is hij zijn Tiësto Solo Tour weer begonnen en dat was voor hem een goede en voor ons een begrijpelijke reden waarom hij liever niet op Massive wilde staan. Het zou namelijk de exclusiviteit van zijn Solo Tour in Groningen minder maken dus de fans in het noorden weten in ieder geval dat ze Tiësto dit jaar nog een hele nacht aan het werk kunnen zien.

Natuurlijk zal Tiësto in de toekomst ongetwijfeld ook bij ID&T op de line-up staan."
M_Peror
FF aanvullen:

Laatste nieuws van ID&T over de line-up (6 oct 23.08 uur)

"Je moet niet alles geloven wat je hoort. Zolang er vanuit ID&T geen namen zijn doorgegeven is elke line-up die je van wie dan ook hoort (zelfs als is het van de grootste dancefanaat) niet de juiste. Even geduld alsjeblieft, er zijn nog 12 weken te gaan!!!"

Duh....
Miss Proximus
quote:
Originally posted by M_Peror
Je moet niet alles geloven wat je hoort. Zolang er vanuit ID&T geen namen zijn doorgegeven is elke line-up die je van wie dan ook hoort (zelfs als is het van de grootste dancefanaat) niet de juiste.

Inderdaad, dat wou ik dus ook al ff posten...jullie lui moeten niet te snel al die onzin geloven die gepost wordt, ennu...als je dan toch nieuwsgierig bent, hou dan gewoon het forum in de gaten bij http://www.id-t.com want daar zal als eerste een gerucht onkracht worden enzo :) veel plezier doei X :p
michiel
quote:
Originally posted by Yarnie
Ik vindt het du echt wel een phatte line-up en ga hier dus ook zeker heen, jammer dat paul van dyk en armin en waarschijnlijk niet zijn. Wil echt nog wel een keer paul van dyk live horen.

moet je binnenkort naar de o komen
is lekker dicht bij en pvd draait er

later

michiel
Blik
ok, er klopt dus geen reet van, maar hoe verzin je in hemelsnaam een naam zoals Daft Punk op de mainstage........???:conf: :conf:

naja, ik heb nooit gezegd dat het klopte :p

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
ok, er klopt dus geen reet van, maar hoe verzin je in hemelsnaam een naam zoals Daft Punk op de mainstage........???:conf: :conf:

Wat is het probleem daarvan? Lijkt mij nix mis mee, of moeten er op de mainstage alleen maar acts staan die hap-slik-weg muziek ten gehore brengen?
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Wat is het probleem daarvan? Lijkt mij nix mis mee, of moeten er op de mainstage alleen maar acts staan die hap-slik-weg muziek ten gehore brengen?

volgens mij is daft punk ook hap slik weg muziek hoor, met zijn 13 clips die bij mekaar een film worden, of noem je dat niet commercieel....?? wat ik ermee bedoelde is dat je daft punk niet zomaar gaat verzinnen als act op Innercity, of heb jij al wel vaker livesets van Daft Punk gehoord??? en ja, voor mainstage van Innercity verwacht ik eigenlijk wel grote namen, zoals vorig jaar bijvoorbeeld Paul van Dijk en niet onbekende "DJ" namen zoals Daft Punk
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement