|
Onofficial Innercity Line-up!!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by michiel
moet je binnenkort naar de o komen
is lekker dicht bij en pvd draait er
later
michiel |
Super vet !!! ben net ff naar de site geweest op 10 november draait ie. Maar weet jij misschien hoe dat zit met openbaar vervoer enzo want ik heb nog geen auto :(
Hoorden laatst van iemand dat het niet zo goed te bereiken is met openbaar vervoer. |
|
|
| Yarnie |
| Laten we nou maar gewoon wachten op de officiele line-up en niet gaan zeiken over daft punk als dat toch nog niet zeker is. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Super vet !!! ben net ff naar de site geweest op 10 november draait ie. Maar weet jij misschien hoe dat zit met openbaar vervoer enzo want ik heb nog geen auto :(
Hoorden laatst van iemand dat het niet zo goed te bereiken is met openbaar vervoer. |
Ik ben d'r ook Yarn, en ik ga ook lekker met het treintje :)
o..o..o..en (sorry voor de trap onder de gordel :p) dat wordt mijn 4e x PvD!!!!!!!! weeeeeeeeeeeeee :) /me dances |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Yarnie
als je op centraal staa, moet je op tram 3 richting kijkduin ofzo stappen, en er rijden nachtbussen terug, maar ik weet niet of ze richting centraal gaa, iig wel naar Holland Spoor:D:D:D
Nou, reisleider zal ik nooit worden, ik ken me eigen stad niet eens goed:D:D:D |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik ben d'r ook Yarn, en ik ga ook lekker met het treintje :)
o..o..o..en (sorry voor de trap onder de gordel :p) dat wordt mijn 4e x PvD!!!!!!!! weeeeeeeeeeeeee :) /me dances |
Wrijf 't er maar in :)
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
als je op centraal staa, moet je op tram 3 richting kijkduin ofzo stappen, en er rijden nachtbussen terug, maar ik weet niet of ze richting centraal gaa, iig wel naar Holland Spoor
Nou, reisleider zal ik nooit worden, ik ken me eigen stad niet eens goed |
Thanx voor de info |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij is daft punk ook hap slik weg muziek hoor, met zijn 13 clips die bij mekaar een film worden, of noem je dat niet commercieel....?? wat ik ermee bedoelde is dat je daft punk niet zomaar gaat verzinnen als act op Innercity, of heb jij al wel vaker livesets van Daft Punk gehoord??? en ja, voor mainstage van Innercity verwacht ik eigenlijk wel grote namen, zoals vorig jaar bijvoorbeeld Paul van Dijk en niet onbekende "DJ" namen zoals Daft Punk |
Het laatste album van daft punk is redelijk toegankelijke muziek..maar als daft punk op mainstage zou staan dan ben ik er...dat zal iets heel aparts worden..maar ik vraag me af of ze wel live performances doen... |
|
|
| moogwai |
Ja ze mogen wel eens opschieten met het geven van de Line-up... straks is het al uitverkocht voordat de line-up bekend is :(
En ik ga alleen als de line-up mij aanspreekt.
Ik hoop echt dat Armin van Buuren komt, hij hoort daar zeker thuis en na Tiesto, Ferry Corsten en Marco V is het nu zeker tijd voor Armin van Buuren Live At Innercity :) |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik hoop echt dat Armin van Buuren komt, hij hoort daar zeker thuis en na Tiesto, Ferry Corsten en Marco V is het nu zeker tijd voor Armin van Buuren Live At Innercity :) |
True, true :D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens mij is daft punk ook hap slik weg muziek hoor, met zijn 13 clips die bij mekaar een film worden, of noem je dat niet commercieel....?? wat ik ermee bedoelde is dat je daft punk niet zomaar gaat verzinnen als act op Innercity, of heb jij al wel vaker livesets van Daft Punk gehoord??? en ja, voor mainstage van Innercity verwacht ik eigenlijk wel grote namen, zoals vorig jaar bijvoorbeeld Paul van Dijk en niet onbekende "DJ" namen zoals Daft Punk |
Er zijn wel degelijk live-sets van Daft Punk hoor! Of hij live speelt of draait weet ik niet. Zo stond Daft Punk, geloof het of niet, op de aller aller aller eerste I Love Techno (samen met Jeff Mills). Ook kwam ik laatst op het internet nog een live-set tegen van Daft Punk.
Ik zou het eigenlijk zeer goed van ID&T vinden al zetten ze zoiets als Daft Punk neer op de mainstage. Zoiemand als Daft Punk heeft (qua muziek) genoeg aantrekkingskracht voor de mainstage van Innercity en toch is Daft Punk met zijn House(hoe noem je die muziek precies?) een leuk alternatief voor de standaard trance die je daar op de mainstage zou verwachten.
Maar goed, die line-up is toch bull-sh*t dus eigenlijk boeit het niet zo. |
|
|
| M_Peror |
/me agrees ... :D |
|
|
| tango |
Hopelijk wordt het armin. Maar michel de hey zou hem ondanks zijn leeftijd ook in de wacht kunnen slepen....
grtz,
TNG |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by magrec
Het laatste album van daft punk is redelijk toegankelijke muziek..maar als daft punk op mainstage zou staan dan ben ik er...dat zal iets heel aparts worden..maar ik vraag me af of ze wel live performances doen... |
he laatste album wel ja, maar als je het nieuwe album bekijkt zou er echt een heeeeeeeeeeeel interessant live-optreden van ze kunnen komen hoor dat zeker wel past op een feest als innercity
ennu, yarnie de o is wel bereikbaar, neem zoals optimus zei gewoon de tram ennu holland spoor kun je gewoon heen gaan, is heel gezelli daar, he optimus? :D
later
michiel |
|
|
|
|