return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
סוכות
View this Thread in Original format
princess cc
D.N.A&Oren Come Present>Miller Birthday SUKOT-B Dj's X-DREAM, SUB-6, MULARD, BOZO
מכירה מוקדמת:
קפה ברווז בשנקין 17 ת"א
0504844445/0525444757
כרטיסים במכירה מוקדמת עד היום ב-24:00 80 ש"ח
המסיבה תהיה באיזור צומת גלילות כרבע שעה מתל אביב
תחת כיפת השמיים!
חוץ מזה בואו לא נשכח ת'מסיבה של נקסט מחר בקו מילניום
[אני אהיה שם;) ]
BTW
חג סוכות שמח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yaman
חשבתי תפתחי טרד על בניית סוכות ו 4 המינים


לא נורא....
princess cc
quote:
Originally posted by yaman
חשבתי תפתחי טרד על בניית סוכות ו 4 המינים


לא נורא....


מסיבה תחת כיפת השמיים לא יותר חשוב?
חוץ מזה החג כבר נגמר....
KrazyDJs
סיסי סיסי סיסי..איפה היית בשיעורי חגים ? :D

מחר יש עוד ערב חג...
princess cc
quote:
Originally posted by KrazyDJs
סיסי סיסי סיסי..איפה היית בשיעורי חגים ? :D

מחר יש עוד ערב חג...


סוכות ב'-שמחת תורה
i know!
אבל אבל זה לא נחשב!
arik
הסוכה אצלינטו בבית זה אסון
היא עשויה כולה מפלסטיק#@%@#$%

איפה הימים שביניתי עם אבי סוכה מעץ
Viperon
אצלנו אין בכלל סוכה:toocool:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by arik
הסוכה אצלינטו בבית זה אסון
היא עשויה כולה מפלסטיק#@%@#$%

איפה הימים שביניתי עם אבי סוכה מעץ


אמרתי לך שהיציאה שלך מהארון תשנה כמה דברים אבל תצטרך להתמודד עם זה אין מה לעשות
תהיה חזק!
arik
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אמרתי לך שהיציאה שלך מהארון תשנה כמה דברים אבל תצטרך להתמודד עם זה אין מה לעשות
תהיה חזק!

...מותק מהארון שיצאתי בניתי סוכה אז

שב בקשת
Huge-A
לא יודע מה איתכם .. אבל מה שנכון לסוכה שלנו דפקו דו"ח..
וזה כי היא לא כשרה.
ולשכן שלי הבדואים דפקו את הסכך ... אחח סוכות . :)

Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
לא יודע מה איתכם .. אבל מה שנכון לסוכה שלנו דפקו דו"ח..
וזה כי היא לא כשרה.


אתה רציני?
DJ Alex E.
יש את המגזימים........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement