return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Please listen - Antonio Gomez - The Story Teller (Original Mix)
View this Thread in Original format
EternalMusic
היי כולם!

טוב זה קצת יותר פסיכודלי הייתי אומר, קצת עבדתי יותר על הסאונד פעם
בבבבקשההההה ממכםםםם תשמעו :)
תגידו לי מה אתם חושבים וכאלה,
(העצות של אנשים מהפורום רק קידמו אותי )

תודה חברים.

אנטוניו.
נ.ב
זה בקישור כל עוד אין לייבל או משהו חח
לא שניראה לי שזה יקרה אבל בכל זאת

Link down for the moment *EDIT
Flotser
WOW!!!

אחי כל פעם אתה מפתיע אותי מחדש

קטע פשוט מצויין,
זרימה טובה,
מלודיה כמו שצריך, יש בה אפילו משהו חלומי קצת
והסאונד גם סבבה

קטע ענק

אהבתי הרבה יותר מרוב הפסיי שמתשחרר כיום,
שלח את זה דחוף לכל לייבל פסיי ישראלי שתמצא
arik
שמע אחי
ICONE2+

אתה גדול נשמע מצויין באס ליין מטורף זום יפה
מלודיה טובה

רק יש קצת בעיה של איכות צליל
כלומר הסאונד מעולה יחסית
אבל הוא לא משתווה לאיזה סאונד של אולפן מיקצועי
arik
quote:
Originally posted by Flotser
WOW!!!

אחי כל פעם אתה מפתיע אותי מחדש

קטע פשוט מצויין,
זרימה טובה,
מלודיה כמו שצריך, יש בה אפילו משהו חלומי קצת
והסאונד גם סבבה

קטע ענק

אהבתי הרבה יותר מרוב הפסיי שמתשחרר כיום,
שלח את זה דחוף לכל לייבל פסיי ישראלי שתמצא


ממ קצת הגזמת עם הפסיי
זה לא כזה פסיי

יותר לכיוון המלודי
Rising
לא הייתי מכליל את זה כפסי.. יש אולי אלמנט שמתקרב לזה אבל זה ממש לא פסי

בכל מקרה אתה יודע מה אני חושב על זה
EternalMusic
תודה חבר'ה :)
עוד תגובות?
יאללה אל תהיו סנובים :D

ואריק אני יודע מי זה אייקון ;)

שוב תודה
Huge-A
אחלה קטע ..
נוטה לסגנון הקלאב טראנס ...
סה"כ הבלאנס נשמע מעולה ..
אני אישית הייתי מחייה יותר את המלודייה שתיהיה יותר חדה..
בגדול זה קטע מאוד קליט כיף לשמוע וכיף לרקוד ;)
רק בהצלחה..
Flotser
טוב צודקים זה לא לגמרי פסיי,
אבל זה בכיף יכול להשתלב בהרבה סטים של פסיי היום

ועדיין אני חושב זה קטע ענק שטוב מהרבה קטעים שמשתחררים היום

אז יאללה שיהיה בהצלחה!
skelz
אני כבר משתעמם להגיב לטרדים שלך אנטוניו
כי אתה כבר יודע מה אני חושב על זה לפני

אז ככה.. הבאס ליין.. הוא הדבר הכי מרשים בקטע הזה לפי דעתי
המלודיה והסינט שמלווה אותה מקסימים ומיוחדים.. במיוחד הליד עצמו
האינטרו והאוטרו האפלים זה בונוס.. שלמעשה הוא פרי גאונותו של אנטוניו
הפריסישן מצויין
וכך גם השאר

פשוט.. שלח ללייבלים
ובהצלחה אחי..

:)
HyPeRSoNiC
אחי
אתה כוכב עולה!!!!!

תהיה בטוח שאני אמצא דרך לשלב את זה בסט הבא שלי :D

yaman
משהו משהו

באמת יפה
FederalBI
אני אומר תעשה משהו עם הכשרון שלך לא לכל אחד יש כשרון
שלא תתעור יום אחד בחיים ותחשבו שהפסדת הזדמנות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement