return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
endre - Fever 8 (Mix set)
View this Thread in Original format
Endre

Hej,

Tänkte jag skulle göra lite skamlös själv-promoting här eller bara dela med mig av glädje. Jag har min lilla radio show på trancesphere.com varje månad och känner att dettat setet blev tillräckligt bra för fler lyssnare. Så, ta en titt in på min sida, finns länkar på "News" till både episod 8 och 7.

www.endre-music.com

008
01.Electrovoya - Emotional Response
02.Oracle - Aries (Shane 54 Remix)
03.Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)
04.Mirco de Govia - Voller Sterne (Super 8 Remix)
05.Above & Beyond - No One On Earth (Smith 6 Pledger Remix)
06.Signum - The TimeLord
07.Active Sight - Out of out Lifes
08.Randy Katana - In Silence (Ron van den Beuken Remix)
09.Endre - Kallocain (Robert Nickson Remix)


007
1.Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (Original Mix)
2.Solid Globe - Sahara (Markus Schulz Remix)
3.Brian Eno - An Ending (Leama & Moor Remix)
4.Above & Beyond - No One On Earth (Sonorous Remix)
5.Murat Uncuoglu - Azize
6.Marris - Egarnical
7.Lolo - Extended Horizon
8.Endre - I Kill for You


MVH
Alex
RebeL9
quote:
Originally posted by Endre


5.Murat Uncuoglu - Azize


[/color]


Den e nice :E
Kaveh
quote:
Originally posted by RebeL9
Den e nice :E


mm den äger :E
FredAcler
Det där såg inte dumt ut. Kommer definitivt att plocka hem dom :)
Endre

ok ok ok, vad tycker ni? lite comments då :)
CJ InterCity
kommenterar 008:an eftersom jag bara hört den sofar: känns på något sätt lite typiskt att Voller Starne var med. vet inte varför, men det verkar som om den redan blivit lite överspelad. att du sedan hade Smith & Pledger mix av A&B är ju big respect, för alla andra jag sett spelar bara Gabriel & Dresden remix :toothless att du hade med Kallocain istället för I Kill For You var också bra, för den har jag inte hört på ett tag :) allmänna mixningen var bra, som vanligt...
Glorie
fever 008

Emotional Response hade jag inte hört.. den var rätt bra
Aries hade jag inte hört.. den var grymt bra! lägligt eftersom jag brukar gilla vädurar oxå.. såna som har det som stjärntecken alltså :)
trean hade jag hört och jag gillar den låten skarpt :) riktigt mysig låt
sweet sorrow hade jag hört och den e jäkligt fin den oxå :D
femman hade jag inte hört den remixen av och den var ju faktiskt bättre än de andra remixar jag hört. No one on earth e typ första låten med A & B jag inte tokgillat :/
Timelord hade jag hört, men är inte nån ny favoritlåt som jag har. påminner för övrigt om en annan trancelåt som jag inte vet namnet på i skrivandets stund
Out of out Lifes hade jag visst hört men kände inte igen till namnet, vilket jag brukar göra. Love it! -weeeee.... tackar som tog med den!
In silence e bra... fast jag har börjat lessnat pyttelite på den.. fråga mig inte varför...
Kallocain e slutligen oxå den bra, fast jag har lyssnat för mkt på den oxå nu.

sen var det coolt hur den sluta :p gillar sånt! meehe mehee

vilken otroligt originell feedback jag ger. :p
tack för mixen i vilket fall.

fever 007

Somewhere e bra... fin låt :)
Sahara, njaaa.. sådär.. okej men inget mer.
trean.. hoho.. jag e väl den enda på hela Sweta som inte gillar An ending.. den ger mig inget :p rätt mjäkig låt.
fyran... hummm.. gillar fortfarande inte No one on earth... hade iofs inte hört Sonorous-remixen. Låter lite nyskapande allt och inte riktigt Sonorous? rätta mig om jag har fel.
femman hade jag inte hört sen innan... Murat och Marris, mysko artister, vilka är de? Murat var en rätt spännande låt (spec. spökrösterna) fast jag är inte såld efter första lyssningen.
Marris sen då.. humm.. neee. är inget fan utav den heller.
fast jag är lite konfunderad nu...vilken låt är det som spelas: 50:22? Lolo väl? rätt fin.. men jag tycker inte den e megabra.
I kill for you, ahh skönt att du gjort en ny låt Alex, för ja hade lessnat en smula på Kallocain :) Riktigt najz produktion!


gillar f.ö hur radiorösten säger "Endre live on trance bla bla, (ohörbart)"

plus att fever är ett bra namn för sets :)

p.s att ja inte säger nåt om mixningen betyder att den är klockren! Keep up the good job
jofawe
grymt bra mix ... första låten är helt underbar!
Endre

Tack för den långa reviewn Glorie ;)
Tog med Sonorous remixen av NOOE bara för att den var så olika alla andra mixar. Murat och Marris var ganska intressant just för att dem är "okända".

Lolo - Extended Horizon är en av de bästa Lolo låtarna enligt mig, den har fått för lite attention.

Kallocain, jadu, man kan väl tycka vad man vill vid det här laget, har tröttnat på den själv, men promotion är promotion. Kul att "I Kill for You" går hem, skönt att höra.


jofawe ;) tack för comments.
Vizay
008 blir perfekt å ha i mp3-spelaren när jag e ute å kutar på morgonen :D

lyssnar igenom nu iaf, låter kanon hitills, sjyst tracklist också :)

stanymi
Thx for sharing Endre ;)

stanymi, french tranceaddict...:wtf:
SteveTranz4ever
I see we have some international visitors :)


Tankar hem 007 nu... Ser att 008 har blivit borttagen... hur kommer det sig ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement