|
Amerikaanse vergeldingsacties (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Dan wil ik graag weten welk bewijs.... |
ok, dat jij de mensen niet vertrouwd is nie mijn probleem, maar als 3 van de kapers zijn opgeleid in de kampen van Osama Bin Laden, dan vind ik dat bewijs genoeg
en ook het feit dat ongeveer elk land het bewijs aanvaard, en dat pakistan dat ook doet, dat toch een voormalig aanhanger van het Taliban-bewind was, vind ik ook al veelzeggend |
|
|
| Ome_Mark |
| Net als wij in het weekend doen: KNALLUH |
|
|
| Tall21 |
| Ben toch erg benieuwd hoe de VS zich tegen de vergeldingsacties van de 'heilige oorlog' (zoals Bin Laden die heeft afgekondigd) denkt te verdedigen. De aanslagen op 11 september kwamen voor de CIA en de FBI helemaal uit het niets vallen. |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Tall21
'heilige oorlog' |
wie kan mij uitleggen wat er over de heilige oorlog aka de Jihad in de Koran staat? Want t wordt maar volgens mij maar een beetje raak gebruikt door iedereen (pers, islamieten, Bin laden enz enz). Dus wat t betelent enzo, en wat de Koran er dus over zegt |
|
|
| Dr Mystical |
Zolang ze de Taliban en Bin Laden aanpakken, sta ik achter de acties van de Amerikanen. Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn, terrorisme kan NIET. En terroristen helpen kan ook niet.
Laat ze dat maar goed onthouden. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dr Mystical
Zolang ze de Taliban en Bin Laden aanpakken, sta ik achter de acties van de Amerikanen. Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn, terrorisme kan NIET. En terroristen helpen kan ook niet.
Laat ze dat maar goed onthouden. |
voordat je dan zulke loze uitspraken gaat doen: er.....de Amerikaanse overheid is zo ongeveer de grootste terroristische organisatie ter wereld... |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
voordat je dan zulke loze uitspraken gaat doen: er.....de Amerikaanse overheid is zo ongeveer de grootste terroristische organisatie ter wereld... |
Sorry, ondanks dat je jarig bent;), kan ik t hier niet mee eens zijn.
terˇroˇ´risˇme (het ~)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk
mind me if I'm wrong, maar hebben de aanslagen in de VS niet zo'n effect gehad?
De Amerikanen geven gewoon (hoe fout ook in jouw ogen) een reactie hierop door een aanval te doen op terroristische doelen. Hiermee hopen zij de terroristische daden tot een halt te roepen toch? Dus in mijn ogen zijn ze dus niet de meest terroristische organisatie ter wereld... met alle respect voor jouw mening overigens;) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
ok, dat jij de mensen niet vertrouwd is nie mijn probleem, maar als 3 van de kapers zijn opgeleid in de kampen van Osama Bin Laden, dan vind ik dat bewijs genoeg
en ook het feit dat ongeveer elk land het bewijs aanvaard, en dat pakistan dat ook doet, dat toch een voormalig aanhanger van het Taliban-bewind was, vind ik ook al veelzeggend |
Nou blik dat weet ik zo net nog niet hoor :rolleyes:
/me gaat zo kusje op school halen
En dat door acties van de vs in het verleden nou de peniebele hersentjes van die terroristjes worden gekwetst betekent niet dat de vs ook aan terrorisme doet.. Dat zij nou een betere leefbare wereld proberen te creeeren. Damn man je zal maar in afghanistan daar wonen.. Wel mooi makkelijk als vrouw..hoef je niet te leren.. en geen les te geven.. (omdat het niet mag) mooi makkelijk.. kan je lekker beetje afwassen en luieren.. Af en toe krijgt 1 van je vriendinnen een nekschot omdat ze anders denken dan enkele zwaar psychotische islam aanhangers. Wil de vs hier iets aan doen of een bedrijging voor de wereld wegnemen tegen het anti-kapitalisme/anti-amerika belijd van die islam faggets dan zijn het in mijn ogen geen terroristen |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
wie kan mij uitleggen wat er over de heilige oorlog aka de Jihad in de Koran staat? Want t wordt maar volgens mij maar een beetje raak gebruikt door iedereen (pers, islamieten, Bin laden enz enz). Dus wat t betelent enzo, en wat de Koran er dus over zegt |
Voor bin laden betekent het gewoon een mooi woord voor ze persoonlijke oorlogje..
Is tegen de onderdrukking bla bla.. daar ist ie boos over en roept dus zon jihadje uit.. "het doel heiligt de middelen" Zal je ook nog weles horen..
Dat is wat ik ervan weet.. |
|
|
| -=WVG=- |
Ik zat gisteren rustig naar K3 (Oma's aan de top :rolleyes: ) te kijken bij Top of the Pops krijg je ineens zo'n extra nieuwsuitzending...
Tja, het was allemaal wel te verwachten he... |
|
|
| Miss Proximus |
Ik bedoel niet dat de Am. Overheid terroristen zijn omdat ze nu een actie terug..doen (hmmm ff het woord kwijt), maar het is een feit dat Bin Laden én Saddam Hoessein opgeleidt zijn door de CIA om terroristische acties tegen Rusland etc te plegen. En dat zijn hoogstwaarschijnlijk niet de enige terroristen die door hen oindersteund zijn.
Er speelt zo ontzettend veel meer in deze wereld dan jij, en ik, ooit zullen (lees: willen) beseffen. Waarom denk je dat Amerika zich altijd zo met het Midden-Oosten heeft bemoeit? Omdat daar de grootste olievoorraad vasn de hele werled te vinden is....uuu...WAS....want waarom denk je dat Bush zich langzaam uit het Isreal conflict heeft teruggetrokken toen hij president werd? Ja, omdat die olievoorraad eigenlijk zo langzamerhand een lachertje is geworden. Waarom heeft de VS zich zolang buiten de Kosovo- gehouden??? Omdat er in feite weinig voor hen te halen is daaro.
En Optimus, die definitie van terrorisme die jij geeft..dat is het plegen van blablabla... met een POLITIEK oogmerk....klinkt mij typisch amerikaans in de oren :D
o, ik ga strax ff verder want ik moet weer ff met schoolzaken bezig |
|
|
| Eye-Riz |
| Ik ben het met Miss P eens... Amerika moet de handen niet in onschuld wassen, ze kunnen er zelf ook wat van. Moeten zich altijd overal mee bemoeien, en echt niet alleen maar om de wereldvrede te bewaren... |
|
|
|
|