return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!? (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
מתוך אלה, הכי סביר לאלקטרו פופ. בכללי אני מאמין שרוק- אלטרנטיב יוביל... קלסית קיים להם בחינוך אבל הם לא יישבו יותר מדי לשמוע.

עוד נקודה: כמו שאני מכיר יוצרי טראנס אז כשהם רוצים להרגע הם פשוט לוקחים את הגרסא הפחות קצבית : אמביינט
MrBlond
אולי הם שומעים נינט........

:haha:
-CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב
taltul
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב

חחח...זה הטכות שלך אחי - אני נוסע עם ההורים ושומע טראנס כמובן שלא מפציץ אבל עדיין שומע...
פעם הייתה תקופה שאבא שלי אהב את החומר שאני שומע והייתי צורבלו דיסקים פה ושם אבל אחרי זמן מה הוא עוד פעם נכנע לעולם הפופ ועכשיו עוד פעם אומר לי"תפסיק עם הבומים שלך כבר"... כן זה המצב...

עכשיו א יודע מה עם טייסטו ואחרים - אני הצבעתי כמובן לטראנס...אבל לדעתי לא נכון לרשום טראנס - וכל הסוגים...כי פרוג-האוס זה לא ממש טראנס אבל זה הז'אנר שאני מעדיף כיום ושומע כל הזמן...

ONLY ELECTRONIC MUSIC! O-N-L-Y! ;)
Vortex_SA
חחחחחחחחחחח איך אני רואה את טייסטו עם טנדר חדש כזה מבריק
GMC
משופרת עם
23" inch rims...
ארבע סאבים מאחורה, מערכת אלפיים וואט, מתלים הידראולים לאוטו מסתובב ככה בברדה עם היפ הופ בפול ווליום :)

פחחח בונא עשיתם מהם חייזרים הם שומעים הרבה סגנונות, ואם זה לא ממש ככה אז אני יעריך אותם פחות... ומה יש לכולם פה נגד רוק???
תורידו
linkin park - krwling
מהדיסק שלהם
re animation

אני חושב לעשות מזה אינטרו לסטים שלי... ותורידו גם את
one step closer
שלהם מאותו דיסק...

וגם תורידו
stained - outside
מוזיקה חזקה...
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח טוב שלא שמת מזרחית
שמתי היפ הופ בטעות כי זה מה שאני שם (אי אפשר לסוע עם ההורים ולשים טראנס
אבל בכל זאת כל אמן ומה שהוא יוצר
אם הוא זמר היפ הופ הוא ישמע את המוזיקה שהוא אוהב


מה תחושב שאם טייסטו יוצר טראנס הוא אוהב רק טראנס!?
תטועה אחושרמוטה.....
זה שהוא יוצר טראנס לא אומר שבזמן הפנוי הוא לא יכול לשמוע מוזיקה אחרת

איזה אוטו יש לטייסטו בכלל?
חחחחח
DJ Alex E.
זה יכול להיו רעיון מעניין לתרד
המכוניות של האנשים מהסצנה
ארמין בטח נוהג על איזה וויפר חחחח
Vortex_SA
אני יודע שלג'ון פלמינג יש פורש, בכלל יש לו צי של מכוניות...
yaman
נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן

וחילן שומע את אסוט
markfeldman
quote:
נראה לי ארמין שומע את ליפט אוך של חילן

וחילן שומע את אסוט


פירגון מקצועי !

princess cc
חחחחחח מצחיקים!
קודם כל בטוח יש להם זמן לשמוע מוסיקה, כי לזה תמיד מוצאים זמן!
לדעתי הם שומעים אלקטרונית בליינד! אין מצב שלא!
כאילו זה ברור שהם יישמעו את המוסיקה שהם הכי מתחברים אליה
ושהכי משפיעה עליהם...
כאילו מה נראה לכם? אקסל רוז יושב בבית שומע מוסיקה שחורה? לההההההההה
או זהבה בן נוסעת באוטו שומעת מטאליקה?
להההההההההההה אין מצב!
בכל מקרה...
מה שבטוח זה שבימי שני הם שומעים
יחד איתנו ת'תוכנית של בלאק דראגון:tongue3
MrBlond
אמא שלי כבר מעדיפה טראנס על היפ הופ, הסברתי לה שטראנס זה כמו מוזיקה קלאסית והיפ הופ כל מילה שניה זה כלבה וכלב ותחת וכוס :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement