|
איזה מוזיקה היוצרים והדיג'יים המפורסמים שומעים באוטו\בבית!? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by taltul
סבבה רוק אני עוד מסכים...אבל מה קשר להיפ הופ בכלל??? |
faithless...
בעיקר האוס, כל הניו יורק האוס עם הזמרות השמנות שמדברות על כסף תכשיטים אהבה וכל השטויות... כמו
casius...
זה דיי דומה כשחושבים על זה... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
faithless...
בעיקר האוס, כל הניו יורק האוס עם הזמרות השמנות שמדברות על כסף תכשיטים אהבה וכל השטויות... כמו
casius...
זה דיי דומה כשחושבים על זה... |
אני התכוונתי מהבחינה המוזיקאלית ולא המילולית... |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by taltul
אני התכוונתי מהבחינה המוזיקאלית ולא המילולית... |
ראפ זה סוג של מוזיקה גם אם זה לא בתווים.. והשירה של כל השמנות האלה זה גם מוזיקה... ומאיפה אתה חושב שבא הברייקביטים בטראנס?? מעולם המוזיקה השחורה עם כל הדיג'יים שמסקרצ'רצ'ים על ברייקביטים... |
|
|
| oDrori |
| הכיוון הכללי שהטראנס מתקדם אליו כרגע הוא בכל מקרה פאנקי עד כמה שאני מצליח לעקוב ככה שהיפהופ בחלט נותן השפעה בשנים האחרונות... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
The Answer
:crazy: :) |
נו עדיין רוב התשובות היו קשורות למוזיקה אלקטרונית...
:)
EDIT:
זה באמת עצוב:
Subsky / Cervus:
1) Well apart from producing (which I don't make any good money at all from producing) I make my life from dj’ing..I also work in our radio station and studying music at university..
|
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by MrBlond
גם אני אוהב טראנס אבל אני לא מקשיב לטראנס 24 שעות ביממה...
וזה עדיין לא ציוד של מליונים :) תעשה את החשבון.... |
מה אתה מזיין חחחחחחחחחח זה ציוד מספיק יקר זה הרבה יותר מ 3000$ חחחחחחחחחחחח
ראסמי כמו שיובל אמר
פוסט שטות
מחק מחק אותו חחחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Rising
The Answer
:crazy: :) |
שיחקת אותה עם הכתבה אורן !:wtf: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
שיחקת אותה עם הכתבה אורן !:wtf: |
תודה אחי :) |
|
|
| Flotser |
איזה מסטול :p :crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by black mammmba
טיאסטו היה חייב לשמוע קאלסי
אחרת מאיפה בדיוק הוא הביא את ה
"אדיגו פור אסטרינג??
זאת בכלל סינפוניה של מלחין אמריקאי בשם באבר סמואל
המנהיגה נוגנה על ידי סינפונית ניו יורק בשנת 1936
:o
בעקרון הם גם עושים מיקסים לרוק...
טיאסטו לקיין...
ועוד....
בעקרון הם מגוונים :crazy: |
מממ אני לא יודע אם לצחוק או לבכות...
מאיפה טיאסטו הביא את אדאגיו פור סטרינגס?
לא הוא לא היה צריך לשמוע קלאסי
כל משהוא היה צריך זה לשמוע תדיסק של וויליאם אורביט...
william orbit - barbers adagio for strings..
שכמו שידידי המלומד מארק אומר הגרסה של פרי לקטע הזה היא בהחלט הרבה יותר טובה וקלאסית מזאת של טיאסטו
ובקשר לרמיקסים להרכבי רוק...נו
מה הנקודה?
זה לא קשור למשהם שומעים..
זה כסף
זה הכל
אבאב אנד ביונד לא מקשיבים לבריטני ספירס בזמנן החופשי
וטיאסטו כנראה לא מקשיב לקיין למרות שכאן אי אפשר לדעת
בכל מקרה אני חושב שעבודת השטח של אורן נותנת תתשובה המספקת ביותר למי שעוד רצה לדעת...
ולמי שכתב שטיאסטו סתם דביל והוא בטח שומע מוזיקה רוסית יש לי שתי דברים להגיד
א. אני לא רוסי ולא אוהב מוזיקה רוסית אבל מה יש לך נגד מוזיקה רוסית?
ב. טיאסטו לא דביל!! פור גוד סייק |
|
|
|
|