return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dreamhack
View this Thread in Original format
Dioxys
Ingen här från SWETA som tänker gå eller? :)

Världens största LAN-party annordnas i Jönköping i slutet av november...
Runt 6500 datornördar under samma tak i 4dagar.


http://www.dreamhack.se - om ni vill veta mer :)
RebeL9
LINEUP???!?!???
SteveTranz4ever
Vad är Dreamhack ?
Dioxys
hahaha :stongue: :haha: :p


jadu... :D "bävern" gör comeback har jag hört ;)
ShyTrance
=P

det är ett av världens största LAN, om inte den största...
Dioxys
förlåt :) nu ligger lite info där uppe..
M1cro5lave
Känner ett flertal datornördar som ska dit, har aldrig slagit mig in att dra dit själv dock.

Skulle få panik (eventuellt klä av mig naken pga värmeslag) av att sitta där med alla lysande neonrör i tusen olika färger som lyser från burkarna och att sitta bredvid killar som dricker jolt som om det vore det enda dryck som fanns på vår planet.

Nej tack, jag stannar hellre hemma och pluggar termodynamik. Har lite att läsa ikapp :wtf:


Kommer Ferry dit så kanske jag dyker upp trots allt... :p
Jre
Jag bor i staden gud INTE glömde...
Men jag ska inte gå endå :)
SteveTranz4ever
Okej undra på man inte visste va de här var för nåt... :toothless
Vizay
ska inte dit i år heller, dels pga vad det kostar å sen tycker jag inte det är så jäkla kul längre.
Föredrar lite mindre lan med polarna, blir mycket skojigare :D

montana
jag var på det dreamhack en gång, upplevelsen var överhypad, men det var najs
JayBee
lan är nice. fast det är jobbigt att klonka omkring med datorn och jag pallar alldrig plugga i alla sladdar när jag kommer hem så det får nog inte blir mer lan för mig :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement