|
[31-12-2004] Awakenings New Years Special - NDSM, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Is het al uitverkocht? :conf: |
|
|
| Phortje |
volgens mij nog niet... meestal sturen ze een mailtje als t uitverkocht is en ik heb nog niks gehad :p
Dus: KOOPT ALLEN EEN KAARTJE ;)
Ik kijk nog 't meest uit naar Joris Voorn eigenlijk, ben benieuwd wat hij presteert :) (En de jaarwisseling+sfeer, vuurwerkshow, lichtshow, etcetc :p) |
|
|
| jp |
| Ik ga dus niet met m'n eigen auto naar die toko. Je weet maar nooit met die rondtrekkende vandaalkoters |
|
|
| New Wave |
Het si nog niet uitverkocht.
Ik ging net een kaartje halen voor 28 januari maar kreeg een kaartje van nieuwjaar in me handen gedrukt. Was effe een foutje :p OUtland in am*dam heeft ze nog liggen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by jp
Is het al uitverkocht? :conf: |
Nee, nog niet uitverkocht. Ik heb net nog een kaartje gehaald voor een vriend van mij, dus ik ben er ook bij vanavond! :D |
|
|
| New Wave |
| En hebben jullie 8 kaarten voor ons meegenomen :D? |
|
|
| HiGH_NrG |
| Ik heb er 2... :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb er 2... :p |
OHOHOHOHOH!:eek: :eek:
Opti likt je, pijpt je, rimt je, pakt je anaal en doet nog allemaal meer verwennerij met je als je ons die kaartjes verkoopt!!!:nervous: :eyespop: :eyespop: :nervous: :crazy: :eyespop: :nervous: :crazy: :eyes: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Phortje |
| is jp al een keer wakker? :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Phortje
is jp al een keer wakker? :o |
mwjha, maak me wel een beetje ongerust. Heb nog nooit meegemaakt dat hij niet post.:nervous: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwjha, maak me wel een beetje ongerust. Heb nog nooit meegemaakt dat hij niet post.:nervous: |
ik wil foto's :o |
|
|
|
|