|
[31-12-2004] Awakenings New Years Special - NDSM, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
21:30 - 23:00 David Labeij
23:00 - 24:30 Bart Skils
24:30 - 02:15 Adam Beyer
02:15 - 03:00 Joris Voorn
03:00 - 04:45 Rumenige & Loktibrada
04:45 - 05:30 Regis
05:30 - 07:00 Miss Djax
:D LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR |
|
|
| Gonzo |
Mwah.
Niet echt "je van het". Hoop dat Extrema met een leuk alternatief komt in Eindhoven. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Mwah.
Niet echt "je van het". Hoop dat Extrema met een leuk alternatief komt in Eindhoven. |
Scheer je weg jij trance-vlegel!! |
|
|
| basd |
Nouja dat is Gonzootje dan ook weer niet echt volgens mij maar ik ben het wel met Tim eens, wel een erg lekkere line-up.
Vind het alleen een beetje vreemd dat Beyer voor Joris Voorn staat, maar verder is het een lekkere opbouw van een avond zo, met Miss Djax als knallende afsluiter.. |
|
|
| jp |
| Waar is het eigenlijk? |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by jp
Waar is het eigenlijk? |
Gare NDSM. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by New Wave
Scheer je weg jij trance-vlegel!! |
:D
Nee, vind de line up niet superslecht, maar voor een Limbo is dit geen optie. Alweer Beyer, alweer Voorn: been there done that :)
Enige echte leuke is Regis [Live] & het Acid-gerag van Saskia. Vraag me ook af waarom dat Oostbloks ge-offbeat ernog bijstaat. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Gare NDSM. |
Niks gaar, daar heeft mijn opa nog gewerkt :whip: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Vraag me ook af waarom dat Oostbloks ge-offbeat ernog bijstaat. |
Dat vind ik juist het mooiste van de hele line-up ;)
Alhoewel Regis ook erg goed is.. |
|
|
| HiGH_NrG |
| Prima line-up! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Mwah.
Niet echt "je van het". Hoop dat Extrema met een leuk alternatief komt in Eindhoven. |
| quote: | Originally posted by New Wave
Scheer je weg jij trance-vlegel!! |
Extrema en trance? :conf:
De kenners op beatfreax zijn trouwens niet erg te spreken over deze line-up=>
BeatFreax Forum |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
De kenners op beatfreax zijn trouwens niet erg te spreken over deze line-up=>
BeatFreax Forum |
Kenners?
Zeikerds zijn het. Maar goed, dat ben ik zelf ook. Wil mezelf ook geen kenner noemen. |
|
|
|
|