|
מזל טוב לאליאור!
|
View this Thread in Original format
| Rising |
הידוע בכינויו..
krazydjs
מזל טוב אח שלי..:) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Rising
הידוע בכינויו..
krazydjs
מזל טוב אח שלי..:) |
תודה אחי :)
ותודה לכולם שאני יודע שהם מאחלים לי מזל טוב אבל מתביישים לרשום... |
|
|
| taltul |
וואי איזה דפוק ראיתי באי סי קיו התרעה :) לפני יומיים... רציתי להגיד לך כמה שיותר מוקדם...
אז מזל טוב ותהיה בריא :)
שיהיה כמה שיותר אהבה, אושר וכמובן מוזיקה אלקטרונית איכותית ;) :rolleyes: :cool: |
|
|
| skelz |
| מזל טוב אחי!!!! :):) |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אחי שלי בן כמה? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| !!!...מזל טוב...!!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב גבר!!!!!!!!! :D |
|
|
| Vortex_SA |
| שיהיה במזל.. וגם בשכל והגיון וכח :) עד שתמצה את עצמך בחיים האלה!!! (עד 120 כבר לא מגניב לרשום...) |
|
|
| yaman |
מזל טוב
שיהיה עד 120 |
|
|
| ronsh |
מזל טוב אחי
עד 120....
המון בריאות עושר ואושר |
|
|
| KrazyDJs |
תודה אחימשלי..
אני 15 למי ששאל... |
|
|
|
|